בארץ

בתום מצוד: נעצר חשוד באונס בגדרה - בן הפזורה הבדואית

במבצע מיוחד בתחומי יהודה ושומרון עצרה המשטרה היום חשוד באונס האכזרי בגדרה, של אישה לעיני בנה הפעוט. יחד עם החשוד נעצרו 6 מבני משפחתו, בני הפזורה הבדואית שעבדו בגדרה
מערכת ice |  4
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
בתום מצוד שנמשך יממה, עצרה המשטרה היום (שבת) חשוד באונס האכזרי בגדרה של האישה לעיני ילדיה.
החשוד, בן 22 מהפזורה הבדואית, נתפס בפעילות מיוחדת בשטחי יהודה ושומרון – יחד עם שישה מבני משפחתו שנבדק הקשר שלהם למעשה. לחלק מהחשודים בני אותה משפחה יש עבר פלילי, וכולם עבדו ככל הנראה בעיר גדרה.
 
מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון פיקד על חפ"ק מיוחד שהוקם במטה המחוז למצוד אחר החשוד באונס האכזרי. במשטרה ציינו כי המעצר התבצע בין היתר בזכות איסוף ממצאים פורנזיים, תיעודים ואמצעים טכנולוגיים נוספים, שהצביעו על חשד כלפי בני המשפחה. בסוף השבוע התפרסמו תיעודי מצלמות אבטחה מאיזור הבית שלפי הטענה נראה בהם החשוד.
האירוע המזעזע התרחש בלילה בין חמישי לשישי כאשר החשוד פרץ לדירה הנמצאת בקומה השניה ונכנס מהחלון. תחילה קשר את האם, בשנות השלושים לחייה המתגוררת לבדה עם שלושת ילדיה הקטנים. הילדים היו עימה בבית, ואחד מהם, כבן שנתיים אף היה עד למחזה.
לאחר שסייר בבית שב החשוד אל האישה ואנס אותה לעיני בנה הפעוט. הוא גנב תכשיטים וכסף וברח מהדירה. האישה נקשה על דלת השכן לבקשת עזרה ופונתה לקבלת טיפול רפואי.
בקבוצת הווטסאפ של הבניין, כתבה קורבן האונס: "אני גרה בקומה 2. היה לו מבטאל ערבי. הוא קשר אותי ואת העיניים. פרצו לי לבית, ניסיתי להתעמת איתו, הוא קשר אותי בכל הגוף ליד הבן הקטן שלי, אחרי שהסתובב בכל הבית חזר ואנס אותי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מזעזע.
    שלגיה 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחתוךלהם לסרס אותו ואתוב י משפחתו לסרס אותו ואת בני משפחתו בסכין קצבים.רק לא מובן לי מהכתבה אם היא הייתה קשורה, איך קמה וביקשה עזרה משכניה? האם התיר אותה? הם
    סגור
  • 3.
    גם אותו רוצים השופטים לשחרר בקרוב? (ל"ת)
    עדי 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יש לסרס אותו פיזית סירוס מלא. ולכלוא ל25 שנה
    אפרת 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באנסים יש גם לבצע ניתוח מוח, במרכז האלימות והמין (אמיגדלה). אנסים ורוצחים ומתעללים קשות הם פסיכופתים. את הניסויים המדעיים והרפואיים יש לבצע בפסיכופתים, ולשחרר סוף סוף מהמעבדות את בעלי החיים התמימים האומללים, שלא עשו לנו כל רע, ונולדו לחופש, ולאושר המיוחד להם.
    סגור
  • 1.
    אם לא שברתם לו את כל העצמות לא עשיתם דבר מחר הוא ישתחרר (ל"ת)
    אבי 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור