בארץ

מחריד: גנב פרץ לביתה של אישה בגדרה ואנס אותה מול בנה

אירוע חריג התרחש הלילה בדרום. אישה בשנות ה-30 לחייה הגישה תלונה במשטרה לאחר שגבר אלמוני פרץ לביתה, גנב פריטים יקרי ערך, קשר ואנס אותה מול בנה הפעוט
מערכת ice |  2
תקיפה מינית (צילום pixabay)
אירוע חריג התרחש הלילה, בין יום חמישי לשישי, בגדרה במסגרתו אישה בשנות ה-30 לחייה התקשרה למשטרה להגיש תלונה על כך שגבר אלמוני פרץ בלילה לביתה, בזמן שישנה עם בנה הפעוט. לדבריה הגבר גנב מביתה כסף ותכשיטים וטרם עזב קשר אותה ואנס אותה.
לפי שמעון איפרגן במאקו, האישה סיפרה כי מטרת הפורץ הייתה כנראה למצוא פריטים יקרי ערך ושהוא כנראה פרץ דרך חלון פתוח בבית. על מנת שיוכל לחפש ברחבי הבית הוא קשר את האישה ולאחר שסיים לשדוד את הבית הוא אנס אותה באכזריות, בעודה צועקת לעזרה. כמו כן, לדבריה בנה הפעוט ישן עמה בחדר וראה את כל המקרה. לאורך כל האירוע האישה חששה מאד שהפורץ יפגע בו.
 
לאחר שהפורץ נמלט מהמקום האישה הצליחה להשתחרר מהקשירה וצלצלה למשטרה שהגיעה למקום.
בעת התשאול על האירוע היא העידה שלא הכירה את הפורץ, שהוא היה רעול פנים, עצבני מאד ובכל מבטא ערבי קל. הפורץ טרם אותר, אך המשטרה החלה לבצע חקירה פורנזית בדירה ותעשה מאמץ לאתר את החשוד במעשים הנוראים הללו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    במדינה מתוקנת
    ביי 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במדינה מתוקנת האנס היה ניצלה בדיוק מהאבר שבו ישתמש ואיך היה יוצא חי צריך לקצר לו אותו לחצי סנטימטר לפני שנכנס לכלא עד סוף ימיו.
    סגור
  • 1.
    מוות לערבים (ל"ת)
    ניר 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור