בארץ

פורום מיכל סלה לסטארטאפים סוגר מחזור: מה היעד ב-2030?

אקדמיית מיכל סלה לסטארטפים לזכר מיכל סלה סיימה את המחזור השלישי במעמד שר הרווחה יעקב מרגי, מנכ"ל Google ישראל ברק רגב ומנכ"לית הפורום לילי בן עמי. היעד של פורום: כ- 100 סטארטאפים עד שנת 2030
מערכת ice | 
פורום מיכל סלה (צילום סתיו שניידר אשוח)
פורום מיכל סלה בשיתוף Google for Startups ציינו אתמול (חמישי), את סיום התוכנית לפיתוח סטארטאפים למניעת אלימות כלפי נשים בביתן, על שם מיכל סלה, שנרצחה בביתה ע"י בן זוגה  בשנת 2019. התוכנית הנקראת "Michal Sela Startup Academy" ובמסגרות המחזור השלישי שלו הומצאו כ-7 סטארטפים שמצטרפים לנבחרת הסטארטפים של האקדמיה.
הסטארטאפים של פורום מיכל סלה הוקמו על ידי יזמיות ויזמים אשר החליטו לעשות מעשה ולפתח פתרון טכנולוגי למניעת אלימות במשפחה. חלק מהצוותים מובלים על ידי נשים שורדות אלימות, אשר בחרו להפוך את סיפורן האישי והכואב, אל פתרון ומיזם חדשני להצלת חיים של נשים בשבי האלימות. במהלך שלושת חודשי האקדמיה, הצוותים נפגשו מדי שבוע בגוגל קמפוס ת"א, פיתחו וקידמו את הסטארטאפים מצילי החיים.
שר הרווחה יעקב מרגי מסר באירוע: "משרד הרווחה והביטחון החברתי משקיע משאבים רבים במאבק באלימות במשפחה ואולם, הקצאת משאבים היא אינה חזות הכל. מאבק בתופעה כל כך מורכבת ומושתקת מחייב גם חשיבה מקורית ויצירתית, אני שמח מאוד על כך שקהילת הטכנולוגיה של ישראל בהובלת פורום מיכל סלה וחברת גוגל לקחו מנהיגות ורתמו יזמים וחברות הזנק להציע פתרונות מעולם הטכנולוגיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה