בארץ

ח"כ אלעזר שטרן חושף מזימה של האופוזיציה להתפטרות המונית

באופוזיציה מגלים יצירתיות מרשימה והצעה להתפטרות המונית של חברי האופוזיציה נשקלה בחיוב ונכשלה מחוסר נכונות חבריה להקריב עד כדי כך
דוד זולדן |  8
שר המודיעין, אלעזר שטרן (צילום פלאש 90)
ח"כ אלעזר שטרן מיש עתיד הדהים כשחשף כי ביש עתיד בוחנים רעיון לפיו יזמו התפטרות קולקטיבית של כל חברי האופוזיציה מהכנסת, אלא שהרעיון נגנז משום שלפי ההערכה לא כל החברים יסכימו לשתף פעולה עם המיזם.
את המידע הרגיש חשף שטרן בגל"צ והדגיש כי ב"יש עתיד שוקלים רעיון ובמסגרתו יזמו התפטרות קולקטיבית של כל חברי האופוזיציה מהכנסת ולהותיר אותה עם חברי הקואליציה בלבד". שטרן גילה כי: "ההערכה שלא כל האופוזיציה תסכים להיות חלק ממהלך כזה מקשה על קיום מהלך מחאה כזה שאכן נשקל".
 
מוקדם יותר היום, מתח ח"כ מתן כהנא ביקורת על לפיד ב-103FM ואמר כי "תנאי הסף שהוא מציב לא מעודדים את ההידברות הזו אבל שוב להיצמד פה לתנאים שלכאורה האופוזיציה שמה זה לא רציני כאשר אנחנו רואים את הדורסנות שהקואליציה פועלת". 
ועל רקע ניסיונות הגישור אמר אמש רם בן ברק: "זהו יום עצוב. אתם אולי לא מודעים למה שקורה, אבל אנו הולכים ומתפלגים. מדינת ישראל מפסידה, אנו בתוהו ובוהו. מאות אלפי אנשים יוצאים לרחובות, ואומרים לכם תעצרו את החקיקה המטורפת הזו. אתם חושבים שנהיה מוכנים לחיות בדיקטטורה שלכם, ושאנו לא מבינים שזהו צעד ראשון בדרך לקחת אותנו לדברים הרבה יותר גרועים? לא ניתן לזה לקרות, זהו מהלך לא חוקי ונתנגד לזה".
בן ברק המשיך בלהט: "לא ניתן שתהרסו את מה שבנינו במשך 75 שנה. מה שאתם עושים זה גרוע יותר מכל המשטרים שאנו לא רוצים להיות כמוהם – הטורקים, ההונגרים והפולנים. גם בגרמניה הנאצית עלו לשלטון בצורה דמוקרטית. אנחנו לא הונגרים או פולנים ולא נסכים לדבר הזה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נאור
    שמאל 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאלה תתפטרו, מי ירגיש ומי ידע. השמאל האנטישמי המרדן.
    סגור
  • 6.
    גועל נפש
    נחשון- יפו 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רם בן חרק
    סגור
  • 5.
    שטרן
    נפתלי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחזור לימין .מה אתה עיור
    סגור
  • 4.
    כמה טיפש הוא יכול להיות
    יוספוס 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לו יש פנסיה תקציבית. אבל לשאר הגמדים ממפלגתו הכנסת היא רק פרנסה ותו לא.
    סגור
  • 3.
    שטויות. מה יעשה ליצן-חצר בלי חצר...? (ל"ת)
    צביקה ארבל 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    שטרן, לא לכולם יש פנסיה תקציבית שמנה
    מילואימניק פעיל 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ח"כ שטרן היקר, לא לכל חברי האופוזיציה יש פנסיה תקציבית שמנה של אלוף במילואים שהם יכולים להרשות לעצמם להתפטר מהכנסת. יתרה מזאת, יש באופוזיציה הנוכחית (ואגב, גם בקואליציה) שהכהונה בכנסת היא השיא הפיננסי של חייהם. רבים מהם שיחזרו לרחוב ימצאו שאין להם קונים, ואף אחד לא מוותר מיוזמתו על ירידה ברמת החיים, אם כבר להיפך, חברי כנסת מוכרים את ערכיהם ומחליפים את עורם כדי לדלג בין מפלגות ולשרוד עוד קדנציה בכנסת. גם אתה בעצמך עזבת את מפלגת התנועה של ציפי לבני ועברת ליש עתיד של יאיר לפיד, אז אתה בוודאי יכול להבין למה אני מתכוון.
    סגור
  • כל מילה בסלע.
    יוספוס 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק כך הגבתי. עוד מעט יופיע.
    סגור
  • 1.
    אופוזיציה בושה
    סימה 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שנה וחצי הייתם בשלטון והרסתם הכל
    סגור