בארץ

מי עומד מאחורי הקמפיין שמציב את רוטמן ולוין בחזית?

קמפיין חוצות שתומך ברפורמה המשפטית עלה לאוויר ומבליט את תמיכתו המופגנת במובילי ההפיכה בליווי תמונתם של שר המשפטים יריב לוין ויו"ר וועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן. מעל 4,000 איש כבר תרמו למיזם ובלשכת לוין מכחישים כל קשר אליה וטוענים כי "מדובר ביוזמה חיצונית"
דוד זולדן | 
יריב לוין ושמחה רוטמן
הנהגים לא יכלו שלא לשים לב לשלטי חוצות ענקים בנתיבי איילון, בכניסה לירושלים ובשלט בגודל 54 מטר בכביש מנהרות הכרמל.
הקמפיין עלה לאחר שנפתח גיוס המונים מיוחד למימון קמפיין תמיכה ציבורית ברפורמה המשפטית שמתקדמת שלב. מעל 4,000 איש כבר תרמו ליוזמה. האם הקמפיין נעשה בתיאום עם לשכת רוטמן ולוין? בלשכת לוין מכחישים כל קשר אליה וטוענים כי מדובר ביוזמה חיצונית.
 
כזכור, קמפיין דומה הושק לאחרונה מטעם ארגוני המחנה הלאומי: תנועת אם תרצו, תנועת רגבים, פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות וארגון תקומה שיצאו בקמפיין שלטי חוצות בעד הרפורמה המשפטית, ובדרישה מראשי המחנה הלאומי לעמוד בהתחייבותם כלפי הציבור.
ראשי הארגונים מסרו: "הגיע הזמן להבריא את מערכת המשפט. רק כך נוכל להשיב את הביטחון לרחובות באמצעות ענישה מחמירה ולא מקלה, רק כך נוכל להפסיק את ריקון נוהל הריסת בתי המחבלים מתוכן ע"י שופטי בג"ץ".
עוד ציינו כי: "בגלל בג"ץ עשרות אלפי מסתננים עדיין נמצאים בישראל, חייבים לתת לרשות המבצעת את היכולת להוציא לפועל את מדיניותה. כדי להפסיק את השתלטות הרש"פ על שטחי סי, בזמן שבג"ץ פוסק באופן עקבי נגד ההתיישבות היהודית ביו"ש ובאמצעות בג"ץ קעדאן צמצם את היכולת לפתח התיישבות קהילתית יהודית בגליל, פשוט חייבים לקדם רפורמה מקיפה בהתאם להערכת הבוחר. זה יעשה טוב למערכת המשפט, זה יעשה טוב לכל עם ישראל ולמדינת ישראל!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה