בארץ

תושבי באר שבע מתחדשים: זה הפארק החדשני שהוקם בעיר

החברה הכלכלית לפיתוח בשכונת הפארק בעיר הודיעה כי נפתח "פארק הערוץ" בשכונה. מדובר בפארק ייחודי שתוכנן בצורה ליניארית שחוצה את השכונה, וכך היא הפארק מספק לילדים שבילי הליכה בטוחה בין הגנים, בתי הספר והמרכזים המסחריים באזור
מערכת ice | 
פארק הערוץ באר שבע (צילום החברה הכלכלית לפיתוח באר שבע)
ילדי העיר באר שבע מתחדשים: החברה הכלכלית לפיתוח בשכונת הפארק בעיר הודיעה כי נפתח "פארק הערוץ" בשכונה. מדובר בפארק ייחודי שתוכנן בצורה ליניארית שחוצה את השכונה, וכך היא הפארק מספק לילדים שבילי הליכה בטוחה בין הגנים, בתי הספר והמרכזים המסחריים באזור.
הפארק החדש נבנה על פי אלמנטים ברי קיימה ובמטרה גם להגביר את המפגשים בין תושבי השכונה. הפארק עתיד לצמצם את השימוש בכלי רכב ויעודד הליכה של התושבים. בעת זו הפארק נפתח באופן חלקי ובקרוב יסתיימו עבודות הפיתוח על חלקו השני.
הפיתוח של הפרויקט נעשה על ידי החברה הכלכלית לבאר שבע, בשקיפות מלאה מול תושבי השכונה שאף לוקחים חלק פעיל בהליכי ההקמה. למשל, בט"ו בשבט האחרון תושבים רבים לקחו חלק בשתילה של יותר מ-400 צמחים בפארק החדש. השכונה עדיין נמצאת בשלבי בנייה ופיתוח שסופם עתיד להגיע בשנת 2025. בסופו השכונה תכלול כ-4,400 יח"ד, לצד מבני ציבור רבים.
 
איתי קריספין, מנכ"ל חכ"ל באר שבע, ציין: "בתכנון וניהול השכונה החדשה, לקחנו בחשבון יצירת הזדמנויות לעידוד הליכה ברגל או רכיבה על אופנים באופן נוח ובטוח. בנוסף לתרומה הסביבתית, הפארק החדש תוכנן באופן המעודד מפגש קהילתי בין תושבי השכונה".
ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ׳, מסר: "מדובר באחד מהפרויקטים החשובים שהובלנו באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח באר שבע, שייתן מענה קהילתי סביבתי לתושבות ותושבי השכונה. בפארק החדש בוצע תכנון קפדני באופן המאפשר מפגש בין תושבי השכונה תוך עידוד רכיבה על אופניים או הליכה ברגל. אחד מאבני הדרך החשובים ביותר בהקמתה של השכונה הוא השקיפות המלאה אל מול תושבות ותושבי השכונה שלוקחים חלק פעיל בהליכי ההקמה השונים וזוכים יחד אתנו לחנוך את האתרים השונים בשכונה ביניהם הפארקים והגינות הקהילתיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה