בארץ

הימין מתעורר? הפגנה ראשונה מול ביתו של נתניהו בקיסריה

הימין מתעורר? ארגון "אם תרצו" הכריז על הפגנה חריגה מול ביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה. "הבטחתם - תקיימו", ידרשו מארגני המחאה. המרוויח הגדול ממהלך כזה שיצור לחץ על נתניהו להאיץ קדימה את הרפורמה הוא יריב לוין הנפגע העיקרי מהקפאתה 
דוד זולדן | 
אם תרצו, בנימין נתניהו (צילום פייסבוק/ אם תרצו אוניברסיטת בן גוריון, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
נדמה שלימין נגמרה הסבלנות והשטח הליכודי מתעורר ועשוי ליצור לחץ על רה"מ נתניהו.  הזעם על בחירת חברת הכנסת קארין אלהרר לוועדה לבחירת שופטים שנבחרה גם בזכות קולותיהם של נציגי הליכוד גורמת למבוכה וזעם בימין. ארגון 'אם תרצו', תומך נלהב בנתניהו עד כה הודיע באופן מפתיע על קיום הפגנה מול ביתו בקיסריה שנועדה להפעיל מכבש לחצים ולחוקק עוד במושב הקיץ את סעיפי המהפכה המשפטית.
בכרזה שהפיץ ארגון אם תרצו נכתב: "מגיעים לקיסריה, דורשים מראש הממשלה רפורמה עכשיו. הבטחתם תקיימו".
 
ח"כ אלהרר מיש עתיד, נבחרה אמש באמצעות קולותיהם של לפחות ארבעה נציגי קואליציה, אחרי שהמהלך שניסה נתניהו לבצע במטרה להוביל לדחייה של ההכרעה - נכשל. כעת, ארגוני ימין דורשים להעביר את החקיקה עוד לפני היציאה לפגרה בסוף החודש הבא, כאשר יש עתיד והמחנה הממלכתי הקפיאו את השיחות נוכח העובדה שלא נבחר נציג קואליציה לוועדה לבחירת שופטים, שלא תוכל להתכנס.
נתניהו ער למתרחש ולזעם המצטבר במחנהו ובשיחות סגורות הוא מעביר מסר לתומכיו כי יקדם חקיקה לפחות בשני נושאים עקרוניים כמו הגדרת תחומי העבודה של היועצים המשפטיים במשרדים וצמצום עילת הסבירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה