בארץ

אחרי הפיגוע בעלי: מתנחלים הציתו מכוניות פלסטיניות ושדות

פלסטינים בלובאן א-שרקייה, חווארה, בית פוריק, בורין וכפרים נוספים מדרום לשכם אמרו שמתנחלים השתוללו אתמול בלילה, יידו אבנים הציתו מכוניות, שדות, בתים ורכוש
מערכת ice | 
הצתות בחווארה (צילום טוויטר)
שעות אחרי הפיגוע ליד עלי, שבו נרצחו ארבעה אנשים וארבעה נוספים נפצעו, קבוצות של מתנחלים הציתו רכבים ושדות ושברו חלונות במספר כפרים פלסטינים ביהודה ושומרון. 
פלסטינים בלובאן א-שרקייה, חווארה, בית פוריק, בורין וכפרים נוספים מדרום לשכם אמרו שמתנחלים השתוללו אתמול בלילה, יידו אבנים הציתו מכוניות, שדות, בתים ורכוש. שלושה ישראלים נעצרו על ידי כוחות הביטחון. 
 
בכיר בממשל המקומי בשכם, ע'סאן דגלאס, אמר כי 34 פלסטינים נפצעו, רובם מגז מדמיע, ולפחות 140 כלי רכב עלו באש, כולל אמבולנס.
בלובן א-שרקייה, הנמצאת ליד אלי, אמרו פלסטינים כי מתנחלים תקפו ילד בן 12 שחזר הביתה על אופניו, כיוונו לעברו אקדח והותירו אותו פצוע קשה.
מספר מבנים בעיירה הועלו באש, כולל חלק מתחנת דלק וחנות נוספת, כאשר במבנים נוספים שברו את החלונות. כמו כן, הוצתו מכוניות, יחד עם חצרות הבתים וגם שדות באזור.
בחווארה, מתנחלים הציתו מכוניות ופגעו ברכוש פלסטיני. חלקם גם פתחו באש על פלסטינים, על פי התקשורת הפלסטינית, מה שעורר עימותים עזים עם חיילים שנשלחו כדי להחזיר את השקט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה