בארץ

נתניהו מאשר: זו המדינה עמה צפוי להיות הסכם שלום

רשת בלומברג פרסמה אמש את החלק השני מהראיון עם ראש הממשלה, זאת לאחר שביום ראשון אמר נתניהו לרשת האמריקאית כי הוא מתכוון לחוקק את שינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים ולעצור את החקיקה המשפטית, הפעם אישר כי לדעתו יהיה הסכם שלום עם סעודיה
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)

רשת "בלומברג" פרסמה אמש את החלק השני בראיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהפעם התייחס לסוגיית היחסים עם ערב הסעודית, זאת לאחר שבחלק הראשון שפורסם ביום ראשון, אמר ראש הממשלה כי הוא לא מתכוון לחוקק את כל חלקי הרפורמה.

נתניהו אישר כי לדעתו יהיה הסכם שלום עם ערב הסעודית גם ללא פתרון הסוגיה הפלסטינית וכי בכל מקרה ארצו תקדם את היחסים גם ללא הסכם רשמי: "לדעתי אנחנו עומדים לראות היסטוריה" אמר נתניהו והוסיף: "לא יכול להבטיח שזה אכן יקרה אבל לדעתי כן, קודם כל הסכמים כלכליים- אנרגיה, תחבורה, תקשורת. מאסיה, דרך חצי האי ערב ועד לאירופה, זה יקרה גם אם יהיה הסכם שלום רשמי וגם אם לא".

לדברי נתניהו הסוגיה הפלסטינית כלל לא תהיה קשורה להסכם שכזה: "הסוגיה הזו תמיד נכנסת לדיווחים על השיחות, אבל בפועל מדברים על זה הרבה פחות ממה שחושבים, אם זה יקרה לא נקבל מדינה פלסטינית אלא מדינת טרור בחסות איראן, כדי שיהיה הסדר שלום עם הפלסטינים בעתיד, ישראל תצטרך להישאר תמיד כבעלת כוח עדיף באזור, אחרת נקרוס והם יחד איתנו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה