בריאות

מבוטחי קופת החולים מכבי? זו העזרה שתקבלו במהלך הלחימה

קופת חולים מכבי שירותי בריאות נערכת לשליחת עשרות עובדים סוציאליים לבתים של מבוטחים שבהם נפגעו קרובי משפחה. בנוסף לכך, מאפשרת מכבי לחבריה לקבל טיפול ממוקד לסיוע בהתמודדות נפשית עם המלחמה באמצעות עד שלוש שיחות עם פסיכותרפיסטים
מערכת ice |  4
מכבי שירותי בריאות (צילום pixabay, לוגו)
קופת חולים מכבי שירותי בריאות נערכת לשליחת עשרות עובדים סוציאליים לבתים של מבוטחים שבהם נפגעו קרובי משפחה. ההחלטה התקבלה אמש (ראשון) ויוצאת לפועל החל מהיום (שני, 09.10). במקביל מאפשרת מכבי לחבריה לקבל טיפול ממוקד לסיוע בהתמודדות נפשית עם המלחמה באמצעות עד שלוש שיחות עם פסיכותרפיסטים דרך *3028
החל משלשום, יום תחילת המלחמה, מפעילה מכבי קו סיוע מיוחד לתמיכה נפשית המאויש ע״י עובדות ועובדים סוציאליים. המוקד זמין לחברי וחברות מכבי דרך מוקד מכבי ללא הפסקה במספר 3555*.
הקופה פועלת לתגבור הצוותים הרפואיים במרפאות בכל הארץ ולמציאת פתרונות עבור מטופלים של רופאים שגויסו למילואים. תוגבר ברופאים מוקד האחיות הטלפוני של מכבי שפעיל עד חצות ואליו ניתן לפנות דרך המוקד. כבר כעת: הערכות לפתיחת קו טלפוני שיפעל 24 שעות ביממה עם רופא משפחה וילדים.
כמו כן, נערכת מכבי לפתיחת מוקד טלפוני ייעודי נוסף שיאויש על ידי רופאי משפחה וילדים, שיפעל 24 שעות ביממה ויספק לחברים מענה רפואי במקרים בהם לא הצליחו לקבל המענה מהרופא המטפל שלהם, לרבות חידוש מרשמים ופתרון בעיות רפואיות שלא מצריכות ביקור במרפאה. נפתחה גם האפשרות לביקור אצל הרופא ללא הכרטיס באופן בלתי מוגבל, וכן מתאפשרת למבוטחיה בדרום לקבל משלוח תרופות עד הבית, ללא עלות.
מקופת החולים מכבי נמסר כי "מכבי מבקשת ממבוטחיה לבדוק באתר ובאפליקציה אם חלו שינויים בתורים שקבעו, זאת במקביל לעדכון שייצא לכל מבוטח אם התור שקבע צפוי להשתנות".
מנכ״לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון לוי: "אנו עומדים לצד מבוטחינו ועובדינו בזמנים קשים אלו ועושים הכול כדי לספק למטופלים שלנו בדרום ובכל הארץ שירותים רפואיים חיוניים ולהתאים את השירותים לאתגרים המקצועיים המורכבים שהמצב הביטחוני מציב בפנינו״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תל אביב
    דינו 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עונה לכתבה של הפגישה של המישפחות לנתניהו אים זה נכון עד מתי אנשי הליקוד השפוי ישתקו
    סגור
  • 3.
    מכבי עסוקה בפרסום במקום להיות זמימה לשירות (ל"ת)
    דורית 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    המחדל
    י.ר. 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין ציוץ מצד המחדלניקים, לפיו הם מסכימים לותר על חלק ממשכורתם,כמו שהייתה יוזמה שנפלה בזמן הקורונה, שהוסכם על 10%, אך ח"כ טירפד אותה.למירי רגב ארע נס שביתה נחלצה מהטבח ברעים. היחידה שהתפטרה מהממשלה, ולא מהסיבות של המלחמה, הייתה ג.ד.א.
    סגור
  • 1.
    לא עונים
    אזרח 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במרכז בריאות הנפש בראשון לציון
    סגור