בארץ

גלנט מצהיר: "נגיע ליחיא סינוואר ונחסל אותו"

שר הביטחון יואב גלנט, ערך סקירה ביטחונית ובמהלכה התחייב כי: "אנחנו נגיע ליחיא סינוואר ונחסל אותו. אם תושבי עזה יגיעו אליו לפנינו - זה יקצר את המלחמה"

מערכת ice |  1
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, עטיה מוחמד)
שר הביטחון יואב גלנט, ערך הערב (שבת) סקירה ביטחונית לציבור, בה התייחס להמשך המלחמה בעזה ובגבול הצפון. במהלך השבת, גלנט ביקר בגזרה הצפונית ובדרומית, שם קיים הערכות מצב עם מפקדי צה"ל וגם בהם הוצגו לו פעילות הכוחות וההיערכות להמשך הלחימה.
בהצהרתו מסר גלנט כי: "12 מג"דים של חמאס כבר חוסלו, והיד עוד נטויה. אנחנו נגיע לכולם בשרשרת הפיקוד והמחבלים שבשטח. ארגון חמאס לא יודע גבולות, תושבי ישראל כבר נחשפו לזה ב-7 באוקטובר. לדבר הזה אחראים צמרת חמאס, ויחיא סינוואר ואנחנו נגיע אליהם ונחסל אותם. אני גם אומר לתושבי עזה אם תגיעו לפנינו ליחיא סינוואר, זה יקצר את המלחמה".
גלנט המשיך ושפך אור על פעילות צה"ל בהמשך: "במהלך השבת התנהלו קרבות קשים בתוך הרצועה, השלמנו את כיתור העיר עזה. צפויים לנו ימים ארוכים של לחימה, זה לא ייגמר ביום וגם לא בשבוע". 
גלנט התחייב ואמר: "בסיומה של המלחמה לא יהיה עוד חמאס בעזה ולא יהיה עוד איום ביטחוני מרצועת עזה על ישראל, ולישראל יהיה חופש פעולה מוחלט לבצע כל פעולה שהיא תרצה ברצועה".
כמו כן, שר הביטחון גלנט שיגר מסר לנסראללה ואמר כי: "אין לנו עניין להגיע למלחמה מול חיזבאללה אבל אם נסראללה יעשה את טעותו של סינוואר יהיה לזה השפעות מרחיקות לכת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם תגיע ותחסל, אחר כך תדבר כמה שתרצה (ל"ת)
    מדינה של דיבורים 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור