בארץ

השר עמיחי אליהו בהצעה הזויה: "להטיל פצצת אטום על עזה"

שר המורשת עמיחי אליהו טען כי אחת האפשרויות שנשקלות היא להטיל פצצת אטום על רצועת עזה וציין כי לנאצים לא היינו מכניסים סיוע הומניטרי. בנוסף אמר כי הוא מתפלל לחזרתם של החטופים אבל במלחמה יש מחירים שצריכים לשלם. התנועה לאיכות השלטון הגישה עתירה לפטרו מהממשלה
מערכת ice |  1
עמיחי אליהו (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב, יונתן זינדל, חיים גולדברג)
שר המורשת עמיחי אליהו ידוע באמירותיו השנויות במחלוקת אבל אחת כמו זאת שהייתה לו הבוקר בראיון ליקי אדמקר וישראל כהן ברדיו "קול ברמה", נשמעת הזויה: "לנאצים לא היינו מכניסים סיוע הומניטרי, אין דבר כזה בלתי מעורבים בעזה", אמר אליהו והוסיף: "הטלת פצצת אטום על עזה היא אחת האפשרויות שנשקלות".
המראיינים ציינו בפני השר אליהו כי בתוך הרצועה מוחזקים 240 חטופים ישראלים בשבי חמאס, והשר השיב על כך: "מתפלל לשובם של החטופים אבל במלחמות יש מחירים שצריך לשלם, החיים של החטופים שווים יותר מהחיים של החיילים והאזרחים שיירצחו אחר כך", השיב אליהו.
התגובות על דבריו כמובן לא איחרו להגיע, ח"כ ולדימיר בליאק מיש עתיד שכבר תקף את השר אליהו בעבר הגיב לאמירותיו: "השר המיותר עמיחי אליהו הצהיר הבוקר כי יש להטיל פצצת אטום על עזה ולעזאזל החטופים. אם לא הבנתם מדובר בשר בממשלת ישראל, שיפסיקו לתת לליצן הזה להתראיין וישחרר את הכספים הקואליציוניים שהוא עדיין מחזיק.

ח"כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו אמרה: "לאור האמירות של השר עמיחי אליהו אני לפעמים תוהה אם הוא שר בממשלה או נער מתלהב בן 14 שמתחיל את גיל ההתבגרות. 
לא ראוי."
התנועה לאיכות השלטון קוראת לפטר לאלתר את השר עמיחי אליהו מהממשלה: "האמירה של השר אליהו מסמנת התנערות מוחלטת של הממשלה מהמחויבות הבסיסית שלה להשיב את החטופים והנעדרים. מעבר לכך, שר בממשלת ישראל, בוודאי בעת מלחמה, לא יכול להתנהל כמו אחרון הצייצנים. כל מילה שנאמרת על ידו, משקפת כלפי חוץ את עמדת הממשלה, וכאשר נאמרים דברי בלע כאלו, הנזק לממשלת ישראל- ולמדינת ישראל הוא עצום.
"אנו נאבקים כעת במספר זירות, בהן גם זירת ההסברה והלגיטימציה הבינלאומית להמשיך עד להשמדת החמאס. דיבורים כאלו פוגעים פגיעה אנושה במאמץ המלחמתי של מדינת ישראל, והם חייבים לקבל מענה חריף ומיידי, המתעלה מעל לכל שיקול פוליטי. לכן, על ראש הממשלה להודיע לשר אליהו על פיטוריו המידיים עוד היום".
מתנועת אחים לנשק נמסר: "אם נתניהו וגנץ אכן רוצים לשמור על הקונצנזוס הלאומי היחסי הקיים בימים אלו והיחסים מול העולם - יש לפטר את השר עמיחי אליהו עכשיו. לא מספיק מילים- צריך מעשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוכיח כמה מטומטמים בממשלה (ל"ת)
    רועי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור