בארץ

הדיג'יי שתקלט במסיבת הנובה: "אם נישאר בבית, זה ניצחון לחמאס"

הדיג'יי שתקלט במסיבת הנובה ברעים ואיבד עשרה מחבריו בנוסף לאחד נוסף שנחטף, בר שלום פרץ חזר לתקלט וצולם בסרטון בו נראה בוכה בזמן התקלוט: "לא רציתי שזה ייראה ככה אבל זה כנראה היה רגע של אמת"
מערכת ice |  1
אזור מסיבת הטבע נובה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
הדיג'יי בר שלום פרץ{שלוס} שתקלט במסיבת הנובה בה נרצחו למעלה מ-300 ישראלים במהלך מתקפת הטרור של מחבלי חמאס ב-7.10 חזר לתקלט מאז אותו אירוע טראגי וצולם בסרטון בו נראה בוכה מהתרגשות בזמן התקלוט.
בראיון לירון אברהם בערוץ 12 הסביר פרץ את מה שעבר עליו: "לא רציתי שזה ייראה ככה אבל זה כנראה היה רגע של אמת, הסיטואציה הייתה שממצב של חמישה תקלוטים בשבוע ויומן שהיה סגור חמישה חודשים קדימה עם תקלוטים גם בחו"ל, ביום אחד הכל נגדע, ובחוויה האישית שלי, איבדתי עשרה חברים ועוד אחד חטוף, ברגע אחד הכל נחתך והכל פשוט צף לי, התמונות של כולם, הכאב עלה וניסיתי ליצור מסר של אופטימיות, כל עוד אנחנו נשארים בבית ולא עושים כלום, זה בעצם הניצחון של חמאס".
 
פרץ הוסיף: "המטרה שלנו בסופו של דבר היא להמשיך קדימה, בסוף זה קונפליקט של כולנו, האם זה בסדר? האם מותר לנו לשמוח? אני רוצה לחזור למסר שכל עוד אנחנו יושבים בבית זה הניצחון של חמאס, המטרה שלנו בסופו של דבר היא להמשיך לעשות את מה שעשינו תוך הנצחה של כל הנרצחים, דווקא מתוך השכול הזה העם צריך לצמוח קדימה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק לא לצאת מהבית להלחם .. (ל"ת)
    אורי 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור