בארץ

"נהרוג את הבת שלך": מי מאיים על מירי רגב?

גם חשבון הוואטסאפ של השרה מירי רגב מקבל בשעות האחרונות אלפי הודעות נאצה ושיחות קוליות ממספרי טלפון שונים עם קידומת אינדונזית. חלק מההודעות שנשלחו נכתבו בעברית וכוללות איומים ברצח: "נהרוג את הבת שלך". במשרד התחבורה מבררים את המקרה
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ דוד כהן, ג'מאל עוואד)
אחרי שמספר לא מזוהה, עם דגל הרשות הפלסטינית, "מאם ארקי ארסי", שלח לאשת העסקים ניקול ראידמן הודעה אחת בלבד רק מספר פעמים: "אנחנו נהרוג אותך ואת משפחתך", ראידמן לא נבהלה ושיתפה: "מתקפת בוטים של חמאס על הוואטסאפ שלי", מתברר שיש עוד מי שנפלה קורבן.
גם חשבון הוואטסאפ של השרה מירי רגב מקבל בשעות האחרונות אלפי הודעות נאצה ושיחות קוליות ממספרי טלפון שונים עם קידומת אינדונזית. חלק מההודעות שנשלחו נכתבו בעברית וכוללות איומים ברצח. במשרד התחבורה מבררים את המקרה

אשת העסקים כתבה לאחרונה לפרויקט של וואלה: "מאז ה-7 באוקטובר חיי, כמו חיי כל ישראלי או יהודי בעולם, השתנו. הטרגדיה הנוראית הזו שברה את ליבי לרסיסים. היום, חודשיים אחרי, אני חושבת עמוקות על עתיד ילדינו ומדינתנו. כיהודייה גאה, כישראלית, שכל משפחתה נרצחה על ידי הנאצים בשואה, כמי שחוותה אנטישמיות בברית המועצות ועלתה לארץ כציונית והפכה לפטריוטית, קשה לי להאמין שאנחנו חווים את מה ששמעתי מהסיפורים של סבתא שלי.
 
"העם היהודי, העם הנבחר, אנחנו שוב נלחמים על קיומנו. האנטישמיות בעולם התפרצה מחדש, רצון האויבים שלנו להשמיד אותנו כבר גלוי לכולם ואנחנו חייבים להיות מאוחדים בכדי לחיות, לחיות כאן בארץ הקודש ולנצח את הרוע האכזר. אסור לנו להיות מפולגים, אסור לנו לצאת נגד האחים שלנו, גם אם הם חושבים אחרת, כי זה יוביל אותנו לחורבן.
לסיום כתבה: "היום, יותר מאי פעם, אני מאמינה שרק ביחד, כולנו כעם אחד נוכל לנצח ולהעניק עתיד טוב יותר לילדינו. אין לנו ארץ אחרת וכולנו, דתיים חילוניים, סטרייטים וגייז, אשכנזים וספרדים, ימנים ושמאלים, כולנו כיהודים וישראלים אנחנו חייבים להיות מאוחדים לנצח. ביחד אף אחד לא ינצח אותנו. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה