בארץ

גלית דיסטל מדהימה: "חטאתי, מתנצלת, הייתי חלק מהשסע שהוביל לטבח"

שרת ההסברה לשעבר גלית דיסטל אטבריאן מכה על חטא ומבקשת סליחה בריאיון מפתיע לחדשות 13: "הייתי חלק מ-100 אנשים שהדהירו 9 מיליון לתהום וגרמו למדינה להיחלש. יצרתי פילוג, ויצרתי מתח, והמתח הזה הביא לחולשה, שבהמון מובנים הובילה לטבח"
מערכת ice |  2
גלית דיסטל אטבריאן (צילום יונתן סינדל פלאש90)
שרת ההסברה לשעבר גלית דיסטל אטבריאן (ליכוד), שהתפטרה מהממשלה מיד עם פתיחת המלחמה לאחר שהבינה שניטלו ממנה הסמכויות להשפיע על הסברת המדינה, מכה על חטא בריאיון מפתיע לחדשות 13, ומתנצלת על מה שעשתה בשנה האחרונה.
דיסטל אטבריאן, שהיתה מקורבת לרה"מ נתניהו אשר שריין אותה ב-2021 ברשימת הליכוד, אומרת בריאיון לליאור קינן שישודר הערב, כי "היו בערך מאה אנשים שהדהירו 9 מיליון לתהום. מהפוליטיקה, מהתקשורת, ממובילי הרשת. אני הייתי חלק מהאנשים שגרמו למדינה להיחלש, שפגעו באנשים, שפגעו באזרחים שבחיי היומיום הם חברים שלי, הם בן הזוג שלי. זה נחת עליי בשנייה, פתאום.
 
"פתאום את קולטת שכל מה שחשבת שעשית טוב, עשית רע!", אומרת דיסטל, "ויצרתי שסע, ויצרתי פילוג, ויצרתי מתח. והמתח הזה הביא לחולשה. והחולשה הזו בהמון מובנים הובילה לטבח. כי אני פה יושבת ואומרת לך, לציבור הדמוקרטי-חילוני, חטאתי לכם! גרמתי לכם לכאוב, גרמתי לכם לפחד על החיים שלכם פה. אני מתנצלת על זה".
 
בחודש שעבר נחשפה שיחת וואטסאפ של דיסטל אטבריאן בה כתבה: "יש לי כעס עצום כלפי נתניהו. הזעם עליו שורף אותי מבפנים, הוא שבר אותי ואני סותמת במאמץ עליון מפני שישראל נמצאת בסכנה קיומית של ממש, לא מדובר בשטן שחושבים שהוא אבל גם לא במלאך שאני פעם הערכתי, זה מורכב אבל מה שיש לי להגיד עליו אגיד אחרי המלחמה".
 
ח"כ טלי גוטליב (ליכוד) הגיבה הערב בטוויטר לדברי דיסטל: "לא גלית. את לא אשמה. וגם אנחנו לא! את פשוט לא יודעת להיות ימנית. צריך הרבה כח ותעצומות להיות ימני אמיתי. ימני סופג רפש והוא תחת איומים דמוניזציה והשפלה. ליטוף השמאל אותך זו אשליה מסוכנת שמסכנת את מחנה הימין כולו. העיקר שיחבבו אותך האנשים הנכונים, אלה ששולטים בשיח ובתקשורת.. חבל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד לגלית
    ראובן שלמה 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכבוד לגלית על האומץ והיושרה שלך אבל גלית זה לא מספיק לא צריך לצד זה להמשיך להחמיא לנתניהו הוא המחריב של החברה הישראלית חתעשי עכשיו הכל לגייס עוד כמה חברים בליכוד שבינתיים הם פחדנים שלא הולכים עד הסוף ודקה אחרי המלחמה העצימה תחברו לאופוזיציה ותקימו ממשלה ושנתניהו יילך הביתה לא צריך לתת לו בחירות כמתנה הבנאדם צריך להיות מגורש אבל לצערי זה לא ייקרא כי כולם שם בליכוד פחדנים גם שהם מעבירים ביקורת ברגע האמת הם משתפנים וממשיכים לתמוך בדיקטטור נתניהו הם לא קולטים גלית כמוך לאיזה קטסטרופה הוביל נתניהו את המדינה הזאת
    סגור
  • 1.
    פחחח...אפסית ! (ל"ת)
    אסף 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור