בארץ

"הכפלת המשאיות לשטח הרצועה היא בגידה בחטופים"

דרמה בעקבות הדיווח על הכפלת כניסת המשאיות הסיוע ההומניטרי לעזה: בפורום תקווה של משפחות חטופים מגיבים בחוזקה "הכפלת המשאיות היא בגידה בחטופים", זאת לאחר ההחלטה שיצאה להכפיל את כניסת משאיות הסיוע ההומניטרי לתוך שטח הרצועה
מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
דרמה בעקבות הדיווח על הכפלת כניסת המשאיות הסיוע ההומניטרי לעזה: בפורום תקווה של משפחות חטופים מגיבים בחוזקה "הכפלת המשאיות היא בגידה בחטופים", זאת לאחר ההחלטה שיצאה להכפיל את כניסת משאיות הסיוע ההומניטרי לתוך שטח הרצועה בעקבות לחץ אמריקאי על הממשלה.
מפורום תקווה של משפחות החטופים נמסר: "בזמן שטובי אנשינו ונשותינו חטופים בידי החמאס וסובלים רעב והשפלות בוחרת ממשלת ישראל לדאוג לגרועים שבאויבנו ולהכפיל את הסיוע ההומניטרי, עד שהחמאס לא ישחרר את החטופים יש לעצור כל סיוע וכל משאית. הכפלת הסיוע היא כבגידה בחטופים שיושבים כעת במרתפי החמאס בחושך וברעב. 
בנוסף, הסיוע כפי שמצולם בכל ערוצי החדשות, מגיע ישירות לחמאס ומאפשר להם להחזיק מעמד ולהילחם בצורה טובה יותר מול חיילנו. הסיוע מסכן הן את הלוחמים והן את החטופים. עד כה לא התבצע כל ביקור אצל החטופים ולא ידוע לנו על מצבם. הכפלת הסיוע במצב כזה הוא עוול שאין שני לו" אמרו.
כזכור בתחילת השבוע ביקר בישראל שר החוץ האמריקאי אנתוני בלינקן שדרש מקבינט המלחמה ומהממשלה להגדיל את הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה