תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 13 עוקצת את גיל תמרי: "כולם התרגשו עד מאוד"

כתבת חדשות 13 מוריה אסרף וולברג, עקצה את חברת לערוץ גיל תמרי, זאת בעקבות אמירותיו (נ"תניהו מעדיף את החטופים מתים"): "מיותר לציין שכל יושבי החפ״ק התרגשו עד מאוד עם הצלחת המבצע והשבת החטופים בחיים"
מערכת ice |  2
גיל תמרי (צילום שמוליק עלמני)
גיל תמרי, עיתונאי חדשות 13, עורר אתמול (ראשון) סערה גדולה אחרי שאמר במהלך שידור חי באולפן כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו מעדיף את החטופים מתים". בהמשך, תמרי הוציא הודעת התנצלות, ועוד נודע כי הוא ייעדר בימים הקרובים משידור.
מי שעקצה את תמרי היא לא אחרת מאשר חברתו לערוץ, כתבת חדשות 13 מוריה אסרף וולברג. מוריה אסרף אמרה תחילה כי "אני ממש לא חושבת שנתניהו 'רוצה את החטופים מתים'. כולם רוצים את החטופים בבית ובחיים. שאלת המחיר היא לגיטימית וטוב שידונו בה, שילמנו בעבר מחירים כבדים על עסקאות מופקרות".
אסרף הוסיפה עקיצה לתמרי כשאמרה: "מיותר לציין שכל יושבי החפ״ק התרגשו עד מאוד עם הצלחת המבצע והשבת החטופים בחיים", זאת לאחר שהוא כאמור טען כי "נתניהו רוצה את החטופים מתים".
כזכור, טלי גוטליב יצאה גם היא נגדו, אבל התבלבלה בשמו בצורה מביכה: "מי צריך אויבים כשיש את גיל תמרי?? היום בשידור חי בערוץ 13 טען תמרי ברוב חרפה כי לנתניהו אין תמריץ לשחרר את החטופים והוא רוצה את כולם מתים מהסיבות שלו! ערד ניר לא ראוי להיקרא כתב או פרשן. ערד ניר שקרן, מסית, פלגן!! כשחשבתי שכבר שמעתי הכל.. לשמוע את תמרי ולהתחלחל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעניין שכאשר הוא אמר את הדברים היא שתקה (ל"ת)
    שי 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הייתי מפגיש את ערד תמרי וגוטליב בחדר לשעה וכמובן מסריט (ל"ת)
    מני 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור