תקשורת ומדיה

פיצוץ בועדת הכלכלה: "אדם חדור שנאה, איש מכונת הרעל" | צפו

עימות חריף נרשם בועדת הכלכלה בין חה"כ גלעד קריב לבין השר דודי אמסלם. לאחר שאמסלם ציין כי הוא מתכוון לשנות את חוק הדירקטורים, חה"כ קריב תקף אותו: "אתה לא מסוגל לפתוח את הפה בלי להוציא דברי שנאה וההסתה ואתה רוצה למנות דירקטורים"
מערכת ice |  1
דודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90)
בעת דיון שהתקיים היום (שני) בועדת הכלכלה בכנסת, החל עימות חריף בין חה"כ גלעד קריב (העבודה) לבין לשר דודי אמסלם (הליכוד). בועדת הכלכלה, השר דוד אמסלם דיבר על נבחרת הדירקטורים והשפעתה על החברות הממשלתיות. 
בתחילת הדיון, ציין השר אמסלם: "אני קובע, אני מתכוון לשנות את החוק הדירקטורים" והוסיף בהמשך דבריו כי "יש ועדה בראשות שופטת, שלא ראוה את המועמדים, היא לא מדברת איתם אפילו, היא רואה נייר. את הועדה הזאת צריך לחזק, ואת החוק צריך לחזק בנושא הקריטריונים".
לאחר שחה"כ קריב התנגד לדבריו של השר, אמסלם תקף אותו ואמר: "אנחנו נקבע בגלל שאנחנו הממשלה. אתה לא מתבייש להגיד לנו את זה?. מי רצה? אתה רוצה לקבוע?". בעקבות דבריו של אמסלם, חה"כ קריב לא נשאר חייב ואמר: "ממך אני לא מתבייש, בוא אתה לא יודע על מה שאתה מדבר כהרגלך, אתה אדם חדור שנאה, אם הייתה ועדה אחת שבה היה ייצוג הוגן לקואליציה והאופוזיציה, זו ועדת חוקה, אתה לא טרחת להגיע לשום ועדה".
חה"כ קריב המשיך לתקוף את השר אמסלם ואמר: "קיבלת משכורת באותה שנה ורבע ולא הגעת לישיבת ועדת אחת. מה אתה מקשקש. אתה לא מסוגל לפתוח את הפה בלי להוציא דברי שנאה וההסתה ואתה רוצה למנות דירקטורים. אז תמנה דירקטורים, תמנה דירקטורים, אתה רוצים לחזור למינוי פוליטי, זה מה שמעניין אותך. אותך לא מעניין לתקן את מערכת המשפט, לא את נבחרת הדירקטורים, D9 לסלול את הדרך לשחיתויות שלך".
העימות בועדת הכלכלה החל להחריף כאשר השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דודי אמסלם, קרא לעברו: "אתה איש מושחת. אתה מכונת רעל" וחה"כ קריב לא נשאר חייב וענה לו: "אתה מדבר, איש מכונת הרעל".
 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני חושב ששניהם צודקים
    NRMG 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שניהם אנשים----מ ג ע י ל י ם
    סגור