תקשורת ומדיה

אילה חסון סוגרת חשבון: "מקווה שאלה ששתו לי את הדם יתנצלו ויתביישו"

מגישת חדשות 11 פרסמה בעבר תחקיר שטוען כי עמותה הקשורה למפלגת רע"ם העבירה כסף לארגון הטרור חמאס דרך מדינת צד שלשי. על הפרסום המדובר היא הותקפה בטענה שמדובר ב"פייק", אך כעת היא מפרסמת כי הדברים היו נכונים ולמעשה סגרה מעגל 
מערכת ice |  2
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
העיתונאית אילה חסון פרסמה בעבר תחקיר הקושר את מפלגת רע"ם לחמאס, לאחר שטענה כי עמותת סיוע הקשורה למפלגה העבירה כסף לארגון הטרור דרך מדינה שלישית. בעקבות הפרסומים היא ספגה ביקורת קשה על כך שמדובר ב"פייק ניוז", ומפלגת רע"מ הגישה כנגדה תביעה. אתמול (שלישי), היא מפרסמת ציוץ חדש בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר), ומשיבה אש לכל מי שתקף אותה.
חסון שיבחה את הפעולה שכללה בתוכה את שחרור החטופים מרפיח, וציינה בצער את נופלם של שני לוחמי מגלן. אחר כך היא המשיכה: "זוכרים את הפרסום שלי על עמותת הסיוע של מפלגת רע״מ שהעבירה כספים לחמאס? מתברר שהמורה מהצפון שחשוד בפעילות טרור וריגול לחמאס הודה שהעמותה הזו העבירה לטורקיה כספי טרור".
לסיום, היא פונה אל כל אלו שביקרו אותה ואמרו כי הטענות שלה הן שקריות, ואמרה בצורה החריפה ביותר: "מקווה שאלה ששתו לי את הדם יתנצלו או יתביישו לפחות". בכך למעשה היא סגרה מעגל עם התחקיר שפורסם כבר לפני כמה שנים, והצליחה להביא את המקרה לסיומו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אילה היא ביביסטית מגעילה כשעזבה את ערוץ 1 רשמתי מייל ל
    שיקוף מציאות 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילה היא ביביסטית מגעילה כשעזבה את ערוץ 1 רשמתי מייל למעסיק החדש שהיא לא שווה 10 ברוטו עכשיו כשחזרה לערוץ 1, אגיד שהיא לא שווה 8,100 ברוטו (למרות ואפילו הוותק בתפקיד) אני יודע שהיא מרוויחה הרבה יותר, רק מנסה לומר שאם היה תלוי בי, כל התקשרות מולה (שירותי ניקיון לדוגמה) היתה רק בהתנדבות
    סגור
  • 1.
    תגובה
    yuvi 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילה תעברי בבקשה לערוץ 14, מה את מחפשת בערוץ העלוב הזה......
    סגור