תקשורת ומדיה

טיק טוק בהלם: הכוכבים החדשים שהשתלטו על הרשת החברתית | צפו

לא מעט פוליטיקאים מקומיים ניצלו לאחרונה את כוחה האדיר של הרשת החברתית "טיק טוק" לצורכיהם הפוליטיים. בין המועמדים שהשתמשו ברשת החברתית בכדי לפנות לקהל הצעיר: מרים פיירברג, אורנה ברביבאי ורון קובי
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay)
היום (שלישי) מתקיימות הבחירות המקומיות ברחבי הארץ, במהלכן לא מעט פוליטיקאים מקומיים משוועים לעמוד בראשות העיר שאותה הם מעוניינים לנהל. אחד המאמצים הפרסומיים הבולטים של המתמודדים לראשות הרשויות המקומיות, כולל חשיפה למשתמשים הצעירים בפלטפורמה הפופולארית "טיק טוק"
לא מעט מתמודדים ניצלו את כוחה האדיר של הרשת החברתית בכדי לנצל את הקולות של הצעירים אשר להם זכות הצבעה בבחירות המקומיות. בתקופה האחרונה, ניתן היה להבחין בלא מעט שמות בולטים מהרשויות המקומיות, בין היתר מרים פיירברג-איכר ששימשה כראש עיריית נתניה מאז שנת  1998.
ראשת עיריית נתניה אשר מתמודדת שוב לראשות העיר בבחירות שנערכות היום (שלישי) ואשר זכתה לאחרונה לחיקוי בתוכנית "ארץ נהדרת", החליטה להשתמש ברשת החברתית "טיק טוק" לצורכיה הפוליטיים וזו שיתפה פעולה עם הראפר סדריק בשיר מיוחד שהפך לוויראלי.
 
@miriamfierbergikar מרימים לשנה חדשה! אין על העיר הזאת, נתניה אהבת חיי 💛 #איןעלהעירהזאת @סדריק - Cedrik ♬ צליל מקורי - Miriam Fierberg Ikar

מדובר בסרטון שמציג את התקדמותה של העיר נתניה עם השנים, דבר שעליו אחראית מרים פיירברג. הסרטון זכה ביותר מ-100 אלף צפיות בטיק טוק ואף הגיע לרשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
אורנה ברביבאי, חברת הכנסת ושרת הכלכלה והתעשייה לשעבר, מעוניינת אף היא לשנות פני תל אביב, לצד מתמודדים נוספים שמשוועים לתפקיד הבכיר, ביניהם בעלה של אשת התקשורת מעיין אדם, איש העסקים והפוליטיקאי יובל צלנר.
 
@ornabarbivay המדרכות בתל אביב לא יהיו שדה קרב. כדי להבטיח את שלומם של הולכי הרגל ומשתמשי הדרך כולם, יש להקים מערך רישום כלי הרכב הדו-גלגליים, למפות את אזורי הסיכון ולהגביר בהם את האכיפה ולבצע הפרדה בין הולכי הרגל לרוכבים והנהגים. עיקרי התכנית לקידום הביטחון ברחובות ובדרכים בלינק בביו. #אורנהברביבאי #תלאביביפו ♬ צליל מקורי - Orna Barbivay - אורנה ברביבאי

ברביבאי פרסמה סרטון ברשת החברתית שעוסק בקורקינטים החשמליים הנעים ברחבי מדרכות העיר. מועמד נוסף בולט בבחירות המקומיות הוא רון קובי, ראש עיריית טבריה לשעבר שמעוניין לחזור לתפקידו הבכיר ולהשליט סדר בעיר.
בסרטון שפרסם ברשת החברתית "טיק טוק", הבטיח קובי לטפל בהימצואותן של הפרות באזורים שונים בטבריה – "רק רון קובי יעצור את זה", צוין בסרטון.  קובי ידוע בעימותיו החריפים עם האוכלוסייה החרדית, בסרטון שפרסם בנושא ציין: "לא ניתן לרב קוק להפוך את בית הספר ארליך לחרדי".
@ron.cobi

בית הספר ארליך ישאר חילוני, הגזימו.... הבטיחו אותו לרב קוק, זה לא יקרה. רק רון קובי יעצור את זה.

♬ original sound - Ron Cobi רון קובי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה