כסף וצרכנות

הראל ויזל ורשת ההמבורגרים חוטפים: זה הציון במבחן הטעימה

מבקרי האוכל במבחן של חדשות 12 התאכזבו מההמבורגר של שייק שאק ונתנו לו ציון נמוך במבחן הטעימה כשהגיע רק למקום השלישי מבין ארבעה שנבדקו. בורגר קינג הגיע למקום הראשון, בורגר ראנץ' שני ומקדונלדס רביעי ואחרון. ביקורת גם על המחיר
מערכת ice |  3
הראל ויזל במהלך ענק (צילום דימה טליאנסקי, אינסטגרם/ שייק שאק)
אחרי שרשת ההמבורגרים האמריקאית שייק שאק" נפתחה אמש (שלישי) באופן רשמי ברחוב דיזנגוף בתל אביב בשעות הצהריים, כשהיא מנצלת את יום השבתון של הבחירות המקומיות ובעקבות כך, רבים הגיעו לטעום מהמנות הפופולאריות של הרשת.שמנהלות קבוצת "ירזין סלע והראל ויזל", ובקרוב יוקמו סניפים, בנמל תל אביב ובסינמה סיטי בראשון לציון, כעת מגיעים הניתוחים של המנות והאם זה בכלל משתלם.
לצד תורי ענק, כשההמתנה עצמה הייתה מסודרת יחסית, אבל תחושה של בלאגן, חלק מהלקוחות הופתעו מהמחירים, שכמובן יקרים מאלו בארה"ב. לדוגמא, שאקבורגר סינגל שהוא צ'יזבורגר עם חסה, עגבניה ורוטב שאק עולה 39 שקל ודאבל קופץ לכדי 51 שקל בסך הכל.
 
מה עוד מופיע בתפריט? צ’יפס עולה 18 שקלים, בקבוק מים 10 שקלים ובקבוק קולה 14 שקל. הקומבו הכי זול מתחיל מ-70 שקל. המנה לצמחונים עולה כ-59 שקל. אבל אין אופציות לטבעונים או לללא גלוטן.
על כן לא מפתיע שהיו לקוחות שהתלוננו על המחיר. לנדב בורנשטיין סיפר אחד מהם: הופתעתי מהמחיר, שהוא יקר יותר ביחס למה שאני משלם בחו״ל, וגם מזה שחסרים המון פריטים מהתפריט, לא מצאנו שניצלים או נאגטסים״.
אגב, בתוכנית החדשות 'מהדורה מוקדמת' של קשת 12 בהגשת גדעון אוקו, השפים בנצי ארבל (ממסעדות כפרה מיו, קלבריה) וגולן גורפינקל (דלאל לשעבר) יחד עם העיתונאי ומבקר המסעדות אמיר קמינר התאכזבו מאוד מההמבורגר של שייק שאק ונתנו לו ציון נמוך במבחן הטעימה כשהגיע רק למקום השלישי מבין ארבעה שנבדקו. בורגר קינג הגיע למקום הראשון, בורגר ראנץ' שני ומקדונלדס רביעי ואחרון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זבל להמונים, כמו כל מוצר של ויזל (ל"ת)
    ציונה 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    המבורגר
    אילן 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ימח שמך אסור לתת לך פרנסה
    סגור
  • 1.
    לא קונים ממנו ומשקמה ברסלר, להחרים אותם (ל"ת)
    אורן 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור