תקשורת ומדיה

קבוצת HOT מתייעלת: בדרך לפיטורים של עשרות עובדים בישראל

קבוצת HOT, שבבעלותו של איש העסקים פטריק דרהי, עומדת לפטר עשרות עובדים, זאת כחלק מקיצוץ שמתכננת החברה מזה תקופה. גורמים בהסתדרות הכללית מתנערים מההסכם. יש לציין כי בהוט העבירה לוועדים שכלל ההסכמים הקיבוציים יכובדו
מערכת ice |  1
טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT (צילום רמי זרנגר)
קבוצת HOT, שבבעלותו של איש העסקים פטריק דרהי, עומדת לפטר עשרות עובדים, זאת כחלק מקיצוץ שמתכננת החברה בשבועות האחרונים, המעסיקה למעלה מ-1,000 עובדים. כך נודע היום (חמישי) מגורמים בהסתדרות הכללית, שמתנערים מההסכם.
למעשה, הנהלת החברה נמצאת במשא ומתן מול ועדי העובדים בנוגע לקיצוץ המתוכנן, אך הם כאמור מתנערים מכך. בהוט כבר העבירו לוועדים כי כלל ההסכמים הקיבוציים יכובדו. בהסתדרות הלאומית נכון לשעה זו לא רואים מניעה בתהליך שחברת הוט מבצעת.
יו"ר איגוד עובדי האינטרנט, ההייטק והסלולר יקי חלוצי מסר: "ההחלטה על פיטורים בקבוצת הוט היא שערורייתית, במיוחד לנוכח תקופת המלחמה ולאור רווחי הקבוצה, כפי שפורסמו בדוחותיה. הגדילה הוט לעשות ואף דרשה מהעובדים לוותר על תוספות שכר לשנת 2024. לצערנו, ההסתדרות הלאומית, הארגון שמייצג את עובדי הוט טלוויזיה, בחר שלא להילחם, וזו החלטה שלו. ההסתדרות הכללית אשר מייצגת את כ-250 עובדי הוט מובייל, תעשה כל שביכולתה כדי למנוע את רוע הגזירה. ככל שהחברה תבחר להתעקש על הקיצוצים אנחנו נכריז סכסוך עבודה".
הדרמה הנוכחית מגיעה על רקע השינויים הרבים שהתרחשו בשבוע שעבר במבנה הנהלת הקבוצה, במסגרתם קבוצת HOT, המנוהלת על ידי טל גרנות-גולדשטיין, עדכנה כי המשנה למנכ"לית, צביקה שיינפלד, ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות וניהל את מערכי השיווק, השירות, המכירות, האסטרטגיה והפיתוח העסקי של החברה - הודיע כי יסיים את תפקידו בחודש מאי הקרוב. 
 
טרם הצטרפותו ל-HOT שיינפלד שימש בשורת תפקידים בכירים בשוק התקשורת בישראל בין השאר כסמנכ״ל החטיבה הקמעונאית והפרטית בפרטנר וכסמנכ״ל שיווק בחברה, ובתפקידי ניהול בכירים במשק.
בעקבות כך, החברה הודיעה על מינויו של אורי גל לסמנכ"ל השיווק והתוכן של HOT, אורי משמש בשנה האחרונה כסמנכ״ל התוכן של הקבוצה. גל הינו בעל ניסיון רב בעולמות השיווק והטלוויזיה. בתפקידו האחרון שימש גל כסמנכ"ל השיווק והתוכן של חברת פרטנר, ובעבר כיהן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת יס וכמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט.
במסגרת השינויים, החברה הודיעה על מינויו של רועי שגיא כסמנכ״ל חווית לקוח של חברת HOT. שגיא מצטרף ל-HOT עם ניסיון רב שנים בניהול מערכי שירות, מכירות ותפעול, ולאורך השנים הוביל תהליכי טרנספורמציה משמעותיים במגוון חברות מובילות במשק. בתפקידו האחרון רועי שימש כסמנכ"ל השירות והמכירות בחברת האשראי MAX. עוד אז נודע כי כתוצאה מהשינוי המבני בחברה ושילוב הפעילויות יבוצעו התאמות במצבת כח האדם בשכבת המטה של הקבוצה, שכעת כאמור יוצאות לפועל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם פיטורים זו התעיילות? צריך להחליף את הציוד המיושן (ל"ת)
    דנה 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור