תקשורת ומדיה

אתר "וואלה" עובר מהפך: זה מה שיקרה לאחר 30 שנה

כנס המיתוג השנתי התקיים בסוף השבוע האחרון ובו נחשף כי אחר 30 שנה, אתר החדשות "וואלה" נפרד מסימן הקריאה המיתולוגי ומשיק מיתוג חדש, לוגו ואייקון חדשים. כמו כן, האתר ישיק ערוץ טלוויזיה חדש, אפליקציית ספורט, פיצ'רים חדשניים וגולת הכותרת - השקה של אפליקציה חדשה
מערכת ice |  2
וואלה תשיק ערוץ טלוויזיה חדשני
כנס המיתוג השנתי התקיים בסוף השבוע האחרון בהשתתפות מאות מנהלות ומנהלי מותג, מעצבים ומעצבות, אנשי מיתוג ושיווק ועוד.
משתתפי הכנס נהנו מהרצאותיהם של שניים מבכירי המיתוג בעולם: בריאן קולינס, מייסד Collins, סוכנות המיתוג העולמית עטורת הפרסים וג׳יקוב בונברן, מייסד Saffron, סוכנות המיתוג ומהרצאות נוספות של מרצים ומרצות מובילים מהארץ והעולם, אשר הציגו ניתוחי מקרה מודלים ואסטרטגיות. נושא הכנס השנה היה: כיצד יוצרים ערך מוסף למותג בעולם כל כך תחרותי.
 
 בין המרצים ובאי הכנס: דודי חסיד, מנכ״ל KANTAR ישראל, משה קרסיק סמנכ״ל שיווק ומכירות של קבוצת NONO, קרן גרינבאום סיגל, מנהלת תחום GO ומשקאות חלב בתנובה, דניאלה ואלונה צור מייסדות מוצג האופנה SEESTARZ, חן תמיר ואיתמר נבו הבעלים של מודי בודי ישראל, הדס דרכלי מומחית בכירה, יועצת ומלווה חברות בפיתוח עסקים חברתיים ויובל סמואלוב מומחה בעיצוב חווית מותג פיזית. את יחסי הציבור של כנס המיתוג הוביל משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה שם טוב מדיה בהובלתו של איתן שם טוב.
גיקוב בונבנן ויריב עמית (צילום: רמי זרנגר)
במהלך הכנס נחשף כי לאחר 30 שנה, אתר החדשות "וואלה", עובר מהפך ונפרד מסימן הקריאה המיתולוגי ומשיק מיתוג חדש, לוגו ואייקון חדשים, כאשר בהמשך מתוכננת סדרה של השקות מוצרים שיביאו לידי ביטוי את המיצוב והזהות החדשה של וואלה, בין היתר: השקת ערוץ הטלוויזיה החדש וואלה+, אפליקציית ספורט חדשה לקראת משחקי יורו 2024, פיצ'רים חדשניים ולקראת סוף השנה גם השקה של אפליקציה חדשה ל"וואלה".


הלוגו החדש של "וואלה!" בלי סימן הקריאה
יריב עמית, יזם ומייסד הכנס, ציין: "הכנס שקיימנו בהשתתפות מאות משתתפים ודמויות מובילות בענף המיתוג העולמי הוא הצלחה כבירה. באי הכנס נהנו מתכנים מעשירים ו׳סטדי קייסס׳ של מותגים מובילים מהעולם. פנינו כעת לתחרות המיתוג השנתית ונתראה בכנס המיתוג הבא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כנס כנס אבל מתי הלוגו מחדש יושק ? (ל"ת)
    ביל - בי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וזה מעניין את...? (ל"ת)
    1 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור