תקשורת ומדיה

שינויים בחדשות 13: זה המינוי החדש למהדורה המרכזית

כמעט חודשיים אחרי עזיבת עורך המהדורה המרכזית, בחדשות 13 מודיעים על מינוי חדש לתפקיד, אליו ייכנס הדר שיפר אחרי שורה של תפקידים שמילא בחברה בשמונה השנים האחרונות
שירה יום טוב |  1
משדר בחירות רשת 13 הילה קורח (צילום מסך)
חדשות 13 מודיעים על מינוי עורך חדש למהדורה המרכזית בהגשתם של הילה קורח ואודי סגל, עם כניסתו לתקפדי של הדר שיפר, ששימש עד כה כרכז הכתבים בחברת חדשות 13, זאת לאחר עזיבתו של ניר נוימן לפני כחודשיים.
שיפר מונה היום לעורך הראשי של המהדורה המרכזית של חדשות 13. ב-8 השנים האחרונות שימש בשורה של תפקידי מפתח בחברה, ובהם: רכז הכתבים, עורך משדרים ופרויקטים מיוחדים, עורך מהדורת השבת ועורך המהדורה המרכזית. 
שיפר נולד וגדל בקיבוץ רוחמה שבמועצה האזורית שער הנגב, והחל את דרכו בעולם התקשורת עוד כתלמיד תיכון ברדיו "קול הנגב" של מכללת ספיר בעוטף עזה. ב-2007 התגייס לגלי צה"ל ושובץ תחילה ככתב במחלקת החדשות. במרוצת השנים ערך כמה מתוכניות הדגל של התחנה, ביניהן ״בוקר טוב ישראל" ו"נכון להבוקר".
בהמשך שימש במשך כ-3 שנים כסגן ראש מחלקת החדשות של גלי צה"ל ועורך החדשות הראשי בתחנה. גם כיום, עורך שיפר את תוכניתה של אילנה דיין בימי חמישי בגלי צה"ל.
סמנכ״ל התוכן ליאור לנדנברג: "הדר הוא מבכירי אנשי החדשות בישראל והמינוי הטבעי בתוך חדשות 13 לתפקיד המרכזי של עורך המהדורה. אני משוכנע ששיפר יצעיד את המהדורה להישגים מרשימים״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מינוי שכולו בדיחה
    חבורת אפסים 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאור לנדברג אפס מאופס שהיה שעתיים יועץ של לפיד והעיף אותו בבעיטה. החריב,כל חלקה טובה
    סגור