תקשורת ומדיה

בשורה משמחת לחיילים: כך יוכלו להתעדכן באולימפיאדה מהשטח

כאן רשת ב רכשה את זכויות השידור לאולימפיאדה 2024 בפריז, ותשדר מכל התחרויות המרכזיות בשידור חי עבור החיילים, החיילות וכוחות הביטחון שפרושים באזורי הלחימה
מערכת ice | 
רדיו (צילום pixabay)
כאן רשת ב רכשה את זכויות שידור הרדיו של אולימפיאדת פריז 2024 ותהיה תחנת הרדיו הישראלית היחידה שתעביר בשידור חי את אירוע הספורט הגדול בעולם מכל האצטדיונים, המגרשים ואולמות התחרות. את התחרויות ילוו מאולפן האולימפיאדה של כאן רשת ב בפריז שליחי כאן חדשות: השדרן ועורך הספורט של כאן רשת ב ליאן וילדאו, עורך הספורט בכאן 11 יואב בורוביץ', שליח כאן חדשות באירופה, דב גיל הר והכתב חן ביאר. 
החל מטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים ב-26.7.24 ולאורך כל התחרויות, יוקדש לוח השידורים של התחנה, בכל התוכניות, לסיקור נרחב של ההישגים האולימפיים ובעיקר לתחרויות של חברי המשלחת הישראלית, עד שלבי הגמר וטקסי הענקת המדליות. 
בנוסף תושק התוכנית "כאן ספורט" במהדורה מיוחדת לאולימפיאדה, ויהיו בה דיווחים נרחבים מפריז, כתבות מגזין, פינות חדשות, ריאיונות עם דמויות מרכזיות בתחרות ובוועד האולימפי ופריצות בשידור חי.
פרויקט השידורים הנרחב מהמשחקים האולימפיים הוא חלק נוסף מפעולות תאגיד השידור הישראלי להנגיש ככל האפשר אירועי תרבות וספורט מרכזיים עבור החיילים, החיילות וכוחות הביטחון שפרושים באזורי הלחימה, וכן כחלק מהנגשת שידורי התאגיד לכבדי ראייה בישראל. 
כאן רשת ב תשדר גם את מיטב משחקי יורו 2024 מגרמניה, שיועברו בשידור חי גם בכאן 11 ובכאן דיגיטל. גל ברגר, מנהל כאן רשת ב: "גאים להיות תחנת הרדיו היחידה בישראל שתעביר בשידור חי מפריז את המשחקים האולימפיים ולהעניק לקהל המאזינים הרחב שלנו ובהם הלוחמים והלוחמות בחזית כרטיס כניסה לאירוע הספורט הגדול בעולם, ולהתמודדות של המשלחת הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה