עסקי ספורט

לקראת יורו 2024: זה ההרכב היקר באירופה

ההרכב היקר באירופה - אמבפה ובלינגהאם כמובן בפנים יחד עם בוקאיו סאקה וכוכבים אחרים, שחקנים שהגולשים הופתעו שנשארו בחוץ הם פיל פודן, רפאל לאאו ורודרי. מי נכנס במקומם?
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום shutterstock)
לקראת היורו שמתחיל בעוד פחות משלושה חודשים, נחשף ההרכב היקר באירופה - מבין הנבחרות האירופאיות. מעמדת השוער ועד עמדת החלוץ - בכל עמדה שחקן אחד. בהרכב הקבוצה היוקרתית שנוצר, יש 5 נציגים לנבחרת אנגליה שעל פי רבים היא מהמועמדות החזקות לזכייה בתואר. יחד עם צרפת ופורטוגל כאשר שלושת הנבחרות האלה מונות את השמות החזקים באירופה. כמו כן יש נבחרות כמו גרמניה, ספרד ואיטליה שרוצות לחזור לימים הגדולים שלהן. כזכור איטליה היא המחזיקה הנוכחית בגביע. השחקנים הבולטים שלא נכנסו לרשימה הם רודרי הרננדז קשרה הספרדי של סיטי, פיל פודן גם הוא של סיטי שנמצא בעונת שיא ורפאל לאאו הכנף הפורטוגלי של מילאן.
 
שוער - דיוגו קוסטה - 45 מיליון יורו. שוערה הצעיר (24) של פורטו ונבחרת פורטוגל המציג יכולת נפלאה.
בלם - רובן דיאס - 80 מיליון יורו. עוד נציג לנבחרת פורטוגל, הפעם בלמה של מנצ'סטר סיטי המצוין ששומר על יכולת נהדרת מהרגע שהגיע לקבוצה ומחזיק את ההגנה.
בלם - וויליאם סאליבה - 80 מיליון יורו. לאחר שהיה פצוע כמעט עונה שלמה בארסנל, סאליבה חזר העונה ומתכנן לחזור לכושר שיא בליגה ולקראת היורו במדי צרפת.
מגן ימני - אלכסנדר ארנולד - 70 מיליון יורו. למרות שלאחרונה משחק בתור קשר בליברפול, טרנט הוא אחד המגנים הטובים בעולם ותמיד נמצא בשיאו. ככל הנראה שישחק בתור מגן באנגליה עקב העומס בקישור הנבחרת.
מגן שמאלי - ג'וזקו גברדיול - 75 מיליון יורו. שחקן ההגנה של סיטי שהתגלה במונדיאל האחרון במדי קרואטיה. בתפקידו המקורי הוא משחק בתור בלם, אך פפ גווארדיולה הראה לנו שגם בתור מגן שמאלי, גברדיול יודע את העבודה.
קשר אחורי - דקלן רייס - 110 מיליון יורו. הרכש הנהדר של ארסנל שהגיע מווסטהאם ומשמש כעוגן במרכז המגרש, עד כה הציג יכולת נפלאה במדי אנגליה.
קשר - ג'מאל מוסיאלה - 110 מיליון יורו. הצעיר הכשרוני של באיירן מינכן הוא היהלום של נבחרת גרמניה, הנבחרת תולה בו תקוות שיחזיר אותה לימים הגדולים שלה בעודו רק בן 21.
קשר - ג'וד בלינגהאם - 180 מיליון יורו. קשרה האנגלי של ריאל מדריד שנמצא בעונת שיא בגיל 20, מלך שערי הליגה הספרדית ומספק יכולות וביצועים ברמות הגבוהות שנראו.
כנף ימני - בוקאיו סאקה - 130 מיליון יורו. ה"סטאר בוי" של ארסנל ונציג שלישי לקבוצה ברשימה, יחד עם שאר כוכבי אנגליה ינסה להביא את אנגליה לזכייה בתואר הנחשק ולכפר על החמצת הפנדל שלו בגמר היורו ב-2020.
כנף שמאלי - קיליאן אמבפה - 180 מיליון יורו. ככל הנראה השחקן הטוב בעולם כרגע. לצד הדיבורים על המעבר לריאל מדריד, אמבפה ינסה להוביל את צרפת לזכייה ביורו לראשונה בקריירה שלו לאחר הזכייה במונדיאל ב-2018.
חלוץ - הארי קיין - 110 מיליון יורו. נציג חמישי לאנגליה בהרכב, מלך השערים בליגה הגרמנית, החלוץ שכל כך צמא לתואר, ינסה לראשונה בחייו לזכות בתואר משמעותי. כמובן שארלינג האלנד שווה יותר, אך נורווגיה לא תיקח חלק ביורו הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה