תקשורת ומדיה

8 מיליון דולר עבור 30 שניות: מחירי שיא לפרסומות במשדר הסופרבול

אחד מאירועי הספורט הגדולים ביותר ישודר הלילה. השנה, מחירי הפרסומות זינקו וחצי דקה תעלה למפרסמים 8 מיליון דולר. למה זה קורה ומי החברה הישראלית שנראה על המסך בהפסקת הפרסומות?
מערכת ice | 
סופרבול (צילום shutterstock)
אחד מאירועי הספורט הגדולים ביותר בארצות הברית מושך אליו מפרסמים רבים. הלילה (בין ראשון לשני) ידובר ברשת פוקס האמריקאית המשחק בין קנזס סיטי צ'יפס לפילדלפיה איגלס, בו יצפו מיליוני אנשים. השנה נרשם שיא במכירות זמני הפרסומות עם עלות של 8 מיליון דולר בור חצי דקת שידור. מי שיחלקו ברווחים מכך הם רשת פוקס וה-NFL.
רשת פוקס החלה לשווק ולמכור את זמן הפרסומות עוד מאוגוסט האחרון במחיר של 7 מיליון דולר. אבל, אירועי השריפות בקליפורניה הובילו מפרסמים רבים לבקש להשתחרר מהסכמים אלו ורשת פוקס הסכימה. המהלך הזה הוציא למכירה זמני שידור נוספים ולמעשה הקפיץ את מחירם במילון דולר לחצי דקה. 
הרשת מכרה זמני פרסומות לא רק במשחק עצמו, אלא גם לזמן שלפני ואחרי שידור המשחק. מחיר 30 שניות של זמן פרסום טרם המשחק הגיע עד 4.5 מיליון דולר. מחיר פרסומת של 30 שניות אחרי המשחק - עשוי להגיע ל-4 מיליון דולר. זאת בניגוד לשנים קודמות, אז זמני השידור נמכרו בהרבה פחות כסף. העלייה במספרים השנה מרמזת על כוחה של הטלוויזיה המסורתית, שיכולה לאגד סביבה מיליוני צופים בו זמנית, זאת בניגוד לשידורי הסטרימינג. 
בין המפרסמים שהכריזו על נוכחותם במשחק 2025 נמצאים Anheuser-Busch InBev, PepsiCo, Nerds של Ferrara Candy Co., Angel Soft של Georgia-Pacific, Squarespace ו-Stellantis. בין כל המפרסמים ניתן למצוא גם את חברת מאנדיי הישראלית, שפיתחה מערכת הפעלה לעבודה. המהלך הזה הוא חלק מקמפיין פרסום רחב יותר של החברה, שעלה בימים האחרונים בארה"ב. בדומה לאסטרטגיה השיווקית של החברה, הפונה באופן ישיר ונגיש למשתמשי הקצה ונותנת להם את הכח לבחור, בחרו במאנדיי לפנות למיליוני הצופים במשחק שהם קהל פוטנציאלי עצום לשימוש במערכת.

מתוך הפרסומת של מאנדיי לסופרבול, באדיבות monday.com

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה