תקשורת ומדיה
ערוץ החדשות החדש בישראל נוסק: עלייה של 78 אחוזים
חודש לפרסום נתוני הרייטינג של ערוץ החדשות החדש, ומלחמת ישראל איראן מצמידה את הצופים למסכים – בכל הערוצים. ואלו הנתונים המפתיעים
קשת 12 חוגגים, אבל בערוץ החדשות החדש, באפיק מספר 15, שעלה רק לפני שנה, יכולים להיות מרוצים.
עבור i24NEWS, המלחמה עם איראן היא מקרה המבחן הראשון שמאפשר מדידת מספרים, והם כבר מרוצים: כ-2 מיליון ישראלים צפו ב-i24NEWS במהלך 12 הימים של המלחמה ו-46% ממשקי הבית בישראל נחשפו לערוץ.
הערוץ שבר את שיא הרייטינג שלו כבר בערב הראשון למלחמה, 13.6, עם ממוצע פריים של 4.9%, באותו ערב גם עקף את כאן 11 (בין השעות 21:00-22:00) במהלך הערב. מדובר בהישג לא מבוטל לערוץ שעלה לאוויר לפני פחות משנה וזמין לצפייה רק בקרב כ-75% מבתי האב.
התוכניות המרכזיות של הערוץ רשמו אף הן שיאי רייטינג. כך למשל "קבינט שישי עם נוה דרומי" הניבה 4.9% (13.6), צבי יחזקאלי עם הערביסטים – 2% (17.6), מגזין השבת עם מיכל רבינוביץ' -2.6% (14.6), שרון גל – 2% (19.6), והמהדורה המרכזית עם מירי מיכאלי - 1.8% (15.6). לאורך ימי המלחמה, ממוצע הפריים של i24NEWS עמד על 2%.
אם בתחילת המלחמה עמד נתח השוק של i24NEWS על 3% מבין ערוצי הברודקאסט, במהלכה הוא הגיע ל-5.3%. מדובר בעלייה של 78%, הגדולה ביותר מכל הערוצים: קשת 12 עלו ב-9%, ערוץ 14 ירד ב-3 אחוזים (3%-), כאן 11 ירד בשמונה אחוזים (8%-) ורשת 13 ירדו ב-21% (21%-). יום השיא ב-i24NEWS היה בשבת השנייה למלחמה (21.6) עם 7.9% נתח שוק מבין ערוצי הברודקאסט.
חשוב להזכיר נתון מעניין נוסף: מכניסת השבת ועד צאתה ערוץ 14 אינו פועל, ועל כן חלק מהצופים שלהם עוברים לצפות בערוצים אחרים. ערוץ i24NEWS הוא ככל הנראה גם אחת המבחירות שלהם, וזו גם אחת מהסיבות לכך שהייתה להם עלייה בצפייה בשבתות.
עוד ב-
הנקודה המעניינת למפרסמים ומשרדי הפרסום נמצאת דווקא בנתוני החפיפה ותוספת הכיסוי: "תוספת הכיסוי" מאפשרת למדוד את היקף הקהל הנוסף שערוץ מספק למפרסמים אצלו בערוץ. מפרסם שעולה גם בקשת 12 וגם ב-i24NEWS מקבל תוספת כיסוי של 9.5% קהל חדש. מפרסם שעולה ברשת 13% וב-i24NEWS מקבל תוספת של 9.7%, ומפרסם שעולה בערוץ 14 מקבל תוספת כיסוי של 12% קהל חדש. ב-i24NEWS החליטו כאמור לחשוף את נתוני הרייטינג לפני חודש בדיוק במטרה לנגוס בעוגת הפרסום הטלוויזיונית. נתוני תוספת הכיסוי מאפשרים להם להציע פתרון למפרסמים שרוצים להגיע לקהלים שבוחרים לא לצפות בערוצים כאלה ואחרים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.ערוצי המשטרvictory 06/2025/26הגב לתגובה זו0 1יש נכון להיום שני ערוצים של המשטר הביביסטי כהניסטי - ערוץ 14 וערוץ 24. לפי הסקרים יש כמיליון ביביסטים . הכנופייה הזו בדרך כלל צורכת את ערוץ 14 וכעשרים אחוז מהם זולגים לערוץ 24 . זה המצב נכון להיום. אזרחי העם השני - העם הליברלי ציוני - צורכים בעקר את ערוצי 11-12-13 . שני עמים - לכל עם יש את ערוצי התקשורת שלו.סגור
-
אתה אדם חשוך קיצוני ומסוכן מאוד (ל"ת)אהרון חרק 09/2025/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.התוכנית הכי שווה זה בליל שבת עם נוווה דרומי!!!! (ל"ת)אורי 06/2025/26הגב לתגובה זו1 0סגור



