תקשורת ומדיה
מני אסייג נגד מוריה אסרף ואייל ברקוביץ': "שכולם ייחשפו לחרפה"
מני אסייג צפה בתוכנית "מוריה וברקו" בערוץ 13 והזדעזע מהאופן שבו בחרו להציג את המוזמנים שהגיעו למסיבת יום ההולדת של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "הגיבורים האלה עבריינים מבחינת התקשורת החולנית"
התסריטאי מני אסייג, המוכר כאחיו של הקומיקאי שלום אסייג וכיוצר סדרת הטלוויזיה "שנות ה-80" ששודרה בערוץ 13, מתח ביקורת חריפה על מערכת חדשות 13 בעקבות דיווח על מסיבת יום ההולדת שערך השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אליה הוזמנו אישים ממחנה הימין.
אסייג צירף תמונה מתוך התוכנית "מוריה וברקו" בערוץ 13, ובה הוצג צילום ממסיבת יום ההולדת של בן גביר כאשר לצידו הופיע הכיתוב: "הקצינים, העבריינים והחבל: בן גביר חגג - כל החברים הגיעו". העיתונאי אלי סניור סיפר על האירוע שזכה להד תקשורתי רחב היקף בישראל, אליו הגיעו אישים מוכרים שתומכים במדיניות שמוביל השר לביטחון לאומי.
מני אסייג לא התחבר לאופן שבו האירוע הוצג על ידי מערכת חדשות 13 בתוכנית של מוריה אסף ואייל ברקוביץ', והביע על כך ביקורת ברשת החברתית X. בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו, כתב אסייג: "מבקש לשתף כמה שיותר כדי שכולם ייחשפו לחרפה של חדשות 13. הם כותבים פה 'עבריינים' ושמים תמונה עם 'העבריינים' לכאורה".

(צילום: mennyassyag@)
עוד ב-
עוד כתב אסייג: "אז ה'עבריין' משמאל זה לירן ברוך, לוחם נועז שאיבד את עינו באירוע פח״ע בקלנדיה ב-2003 ומאז הוא פעיל למען נכי צה״ל 24/7. ה'העבריין' השני הצמוד אליו הוא ניב קשת, שבאותה השנה זינק על מחבל מתאבד שרכב על אופניים בדרך לרצוח עשרות יהודים. המחבל התפוצץ על ניב שנפצע אנושות, ורק בדרך נס ואחרי שיקום ארוך חזר איכשהו לעצמו. הם הגיעו לכבד את השר בן גביר, ולכן הגיבורים האלה עבריינים מבחינת התקשורת החולנית. אוהבים אתכם לירן וניב".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(28):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
25.מני אסייג המלךינעל שבוטיבוק 05/2026/05הגב לתגובה זו0 1כל התגובות של חלאות השמאל נגד מני אתם תלכו כפרות על מני אסייג ועל כל משפחתוסגור
-
24.מני אסייגיוני מגל 05/2026/05הגב לתגובה זו0 2מי זה היצור האומלל שקשור לסדרה המטומטמת שנות ה80,90. בושה להציג דמויות עלובות שכאלה. לא כול מה שםולט טמבל מהפה שלו הינו בעל ערך.ברור שאססיג איננו בלב העשייה התרבותית לא בשל מוצאו אלא,בשל רמתו הנמוכה בכול התחומים.רגשי הנחיתות מהן סובל האומלל ישרו,איתו עוד שנים היצור לא התפתח .סגור
-
23.כלומניקיתירו 05/2026/05הגב לתגובה זו0 3להעיף את המוריה הטוכס לייקרית הביביסטית עם הצעקות שלה לערוץ 14סגור
-
22.מני, הם התכוונו לעבריינים המורשעים... (ל"ת)יששכר 05/2026/05הגב לתגובה זו1 1סגור
-
21.מני אסייג מובטלשחקן תאטרון 05/2026/05הגב לתגובה זו1 2מה מני אין עבודה אה .מחפש עבודה בוא בכייף צריך סדרנים בסופר וחבל כי אתה משועמם ...מה המקצוע שלך חוץ מלחיות על חשבון אחיך שלום .מה באמת אתה עשית חוץ מלעבור לתל אביב ולטנף עלינו מתןק חזרה לטירה זו לא בושה תל אביב היא לתל אביבים ולכל מי שרוצה לבוא ולא לטנף בטירה אולי אתה משהו ....חוץ ממך ומשלום יש מטירה רק עבריינות ערבים ומעורב סע זה המקום שמתאים לך חבל שלא יפרסמו אמת כואבת ומאד אך חשוב לציין אותה לך לעבודסגור
- טען עוד
-
20.אמת יש רק אחת !אמת יש אחת ! 05/2026/05הגב לתגובה זו0 1כדי לשים סוף לשקרים , מי שדברו עליו שקרים , לתבוע !!!! כך נדע את האמת !סגור
-
19.אמת יש רק אחת !אמת יש אחת ! 05/2026/05הגב לתגובה זו0 1ברקוביץ׳ לך הביתה ! הפכת להיות כוחני . מרגיש שהוא גבוהה גבוהה על אחרים אבל מדבר נמוך נמוך. זה לא מגרש כדור רגל , ריצה אחרי כדור , כאן עוסקים בדיני נפשות . אני בעד לחשוף אמת שהיא אחת ! וזאת תפקידה של תקשורת. מי שמפלג את העם זה כל וכול ערוצי התקשורת ומי שרוצה כסא פוליטי , שטרללו אותנו .סגור
-
18.מני עלובנינה משנ 05/2026/05הגב לתגובה זו0 7כמה עלוב המני הזה !!! לך תפעל למען המדינה, במקום להטיז רעל כל הזמן. בחיים לא תגיע לרמה של ברקוביץ. התוכנית שהוא מגיש נחשבת הכי הכי. האיש לא מפחד מכם הביביסטים, אומר את האמת בפרצוף. לא מתאים לביביסטים. רגילים לסתום את הפה לכל מי שאומר עליהם את האמת. לך תחפש לך חיים מני, אתה כל כך פאתטי ועלוב. להיות הסמרטוט של העריץ, לא מוסיף לך כבוד.סגור
-
17.מני הטיפש , "מתקפח" עלוב נפש וחסר יכולת.שימי 05/2026/05הגב לתגובה זו0 5מביך פה ברמות , ממשבני דודים....סגור
-
מני אסיאגדוד 05/2026/05הגב לתגובה זו0 0נו המגזר המקללסגור
-
16.ממטרהעםישראלחי 05/2026/05הגב לתגובה זו3 0גם ברקוביץ הטיפש גיבור ישראל.נפצע ממטרה שקפצה בזמן משחק מסירות כעובד רס"ר ממטרות בצבאסגור
-
15.דוברי אמתקוקי 05/2026/05הגב לתגובה זו1 6מני האם אתה חודע כמה הרשעות יש לשר ולמוזמנים? ואם לא אז לך ךהתעדכן ורק אחר כך תציצץסגור
-
14.מוריה וברקולוין 05/2026/05הגב לתגובה זו4 1את מוריה אסרף מרוקאית שנגררת אחרי העבריין הכולמניך ששירת בצ.ה.ל. הכולמניך מקנה גיבורים העבריינים אז את מוריה אסרף ובאקוביש אתם העבריינים אתם לא דוגמה לציבור השפויסגור
-
13.מני אסייג.ערוץמ14 שלא נדעימני ציוני 05/2026/05הגב לתגובה זו2 5מני אסייג ערוץ 14 שלא נדעסגור
-
12.אתה טועה ומטעה...גידי 05/2026/04הגב לתגובה זו2 3הוא התכוון לאנשים כמו קדושים שהוא הקדוש שלך...טמבלסגור
-
11.ברקוביץ' החצוף היה עובד רס"ר פעם בחודשפטריוט 05/2026/04הגב לתגובה זו6 3זה הצבא שהוא עשה הפחדן הזה .בתוך תםה אל תדבר על חרדים וקציני משטרה שנלחמים יום יום כדי שהוא יהנה מסעדות יוקרה בזמן שהוא גירד ביצים הצבא שהוא עשה זה הקומבינה של שחקן עילוי ..פחחחחחחסגור
-
10.מנץעניחן ברקוביץ' שבכלל לא ממש עשה שירות צבאי אלה פעם ו (ל"ת)אזרח יהודי גאה 05/2026/04הגב לתגובה זו6 3סגור
-
9.רק אם ישלמו פיצויים יבינו הנבלות את המחיר של לשון הרע (ל"ת)כח 100 05/2026/04הגב לתגובה זו3 2סגור
-
8.גבר גברטוני 05/2026/04הגב לתגובה זו4 6לכל הלקקנים המטורללים !!! מני אסייג גבר שבגברים אומר בדיוק מה שכולם מפחדים להגיד .. כולל שחקנים וזמרים שמפחדים מהקהל שלהם .. ומה אולמרט עבריין מורשע שישב בכלא בתור ראש ממשלה .. וכל ערוצי התבהלה מזמינים אותו בתדירות גבוהה .. וגורם לנו לנזקים בכל העולם !! זה עבריין … בן בצעירותו גנב סמל מכונית וכל הזמן מפמפמים עבריין מורשעסגור
-
ברור עם ביבסט כמוך אומר בטוח שהוא גבר שבגברים. (ל"ת)צ 05/2026/04הגב לתגובה זו4 5סגור
-
אמר את העובדות והאמת על אחד כמו ברקוביץ'בור ועם הארץ.אזרח יהודי גאה 05/2026/04הגב לתגובה זו4 3הצבא של ברקוביץ' היה פעם בחודש עבודה רס"ר לניקיון. נ.ב אתה עוד גזען שהסירחון יוצא לו מכל החורים איכסססס ??סגור
-
7.הם הציגו את זה נכוןיעל 05/2026/04הגב לתגובה זו3 3אסור לעובדי מדינה להשתתף במסיבות האלוסגור
-
6.כלום אתה אסייג מיותר בעולם (ל"ת)עזרא 05/2026/04הגב לתגובה זו3 4סגור
-
5.מניא.ב. 05/2026/04הגב לתגובה זו2 3מני - אתה חתיכת נבלהסגור
-
4.מי זה!?יהודה 05/2026/04הגב לתגובה זו2 7מרוקאי צעצוע של האשכנזי מקיסריה, אם לא אחיו אף אחד לא היה יודע שהוא קייםסגור
-
3.מי ?ש ז 05/2026/04הגב לתגובה זו3 5מי זה מני אסייאג ?סגור
-
2.קנאים סרוחיםש.א 05/2026/04הגב לתגובה זו0 0הסמרטות והסמרטותה לא ברמה של הסוליה של הנעל של השר בן גביר וחבר מרעיו הקינאה מבעבעת בקירבם אז הדרך הנוחה להרגיע את עצמם זה ללכלך על על צדיקים חסרי בושה שכמותם ויותר הערוץ השפל נותן במה לסמרטותים כאלה שי הבושה והחרפהסגור
-
1.מנייאגנה 05/2026/04הגב לתגובה זו5 4מה יש לך להציי. מני לך ולכל העברינים שבקבוצה שלך חוץ.מאשר להתביש מה אתה לא רואה את השחיתות.את.האפסים שצוהלים בהתי מחון מסביב לעום בעוד שפה נהרגיםצחילים מימאתה בכלל אחד מהאפסיםסגור



