שיווק ופרסום

קפה של בוקר: משה מרי, מנכ"ל Nespresso ישראל - איש השיווק של יולי

בזכות הובלת קטגורית מכונות הקפה וטיפוח תרבות שתיית קפה, החליט איגוד השיווק הישראלי להכתיר את המנכ"ל של Nespresso לאיש החודש
משה מרי (צילום: חיים צח) (צילום חיים צח)
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בחרה במשה מרי, מנכ\"ל Nespresso ישראל, לאיש השיווק של חודש יולי, בזכות הובלת קטגורית מכונות הקפה וטיפוח תרבות שתיית קפה.
בהודעת האיגוד נמסר כי Nespresso ישראל בראשותו של מרי, הובילה בשנה האחרונה מהלך שיווקי רב ערוצים ונרחב לחיזוק המותג בשוק - דבר שמיצב אותה כמובילה בשוק מכונות הקפה.
בפרק זמן של פחות משנה, נכתב בהודעה, הצליח מרי להוביל שיח רחב אודות חווית הקפה הביתי ולבסס את מעמדה של Nespresso בשוק. בתקופה זו הוכפלה קטגוריית מכונות הקפה בישראל רבות בזכות המהלכים השיווקים של החברה בתחום.
פתיחת 2 בוטיקים חדשים, הראשון בקניון רמת אביב והשני בממילא בירושלים, בהשקעה של 7 מיליון שקלים, מהלכים פרסומיים ושיווקים להשקת 2 מכונות חדשות בהשקעה של 8 מיליון שקלים, פעילות ממוקדת לקוח ושימת דגש מיוחדת על חווית השירות באמצעות הכנסת שירותים חדשים – לשמל הזמנת קפסולות קפה מהאינטרנט, יצירת זיהוי לקוח אוטומטי, הרחבת מוקד שירות הלקוחות, והכשרת העובדים כמומחי קפה - הובילו את Nespresso למעמדה הנוכחי בשוק. מודעות הצרכנים למותג עלתה בשנה האחרונה ועומדת כיום על 65% מכלל האוכלוסייה ו-85% בקרב קהל היעד.
Nespresso אף הכפילה בשנה האחרונה את כמות העובדים, דבר המעיד על התחזקותה בקטגוריה. אך הנתון שמעיד יותר מכל על הצלחת המהלך השיווקי של החברה, הוא הפיכת מכונת הקפה בבית, למכשיר שהוא \"חלק בלתי נפרד מהמטבח בישראל\", לדברי האיגוד.
ב-2009 יובאו לישראל מכונות קפה עם קפסולות לצריכה ביתית בהיקף של 5.5 מיליון דולר. ב-2010 הסכום קפץ ל-11.7 מיליון דולר ושנת 2011 הסתיימה עם היקף יבוא בסכום של כ-18 מיליון דולר. שיעור החדירה בישראל הוא 15% בלבד ממשקי הבית נכון ל-2011 והצפי הוא כי אחוז החדירה ימשיך לצמוח ויתקרב לאחוז החדירה באירופה העומד על למעלה מ-50%.
משה מרי משמש כמנכ\"לNespresso ישראל מזה 4 שנים. קודם לכן היה מנכ\"ל חברת British American Tobacco. הוא בוגר הנדסת תעשייה וניהול במכללת תל חי, ולימודי ניהול ומנהיגות - London Business School.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שרות גרוע
    סיניה 07/2015/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השרות הכי גרוע שניתקלתי בו אי פעם
    סגור
  • 2.
    הרבה תלונמות בשרות
    מאנע צבי 09/2013/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לקוח של החברה מאז נוסדה אנני מרוצה מהשרות
    סגור
  • 1.
    הוא כלל לא מי שהוא מספר שהוא
    איציק 01/2013/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שמכיר אותו ועבד איתו יודע שמנכל BAT הוא בטח לא היה, הוא היה מנהל המכירות וגם זה לתקופת ביניים לפני שנסגרה הנציגות, אין לו שום תואר אקדמאי, שום הנדסה ושום כלום. בקיצור... חרטטן
    סגור
  • רוע לב נטו או סתם קנאה?
    איש אחד 02/2015/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא אכן התחיל כמנהל מכירות ב-BAT והתקדם להיות מנכ"ל. הוא עשה זאת בכשרון אדיר, בזכות ולא בחסד.
    סגור