תקשורת ומדיה

'קשת' הודיעה: השעינו את אייל גולן מ'הכוכב הבא' - והקפאנו את 'קורא לך'

הזכיינית הודיעה על ההחלטה המשותפת לה ולזמר, בשל חקירה המתנהלת בימים אלו. 'קשת': "ההחלטה - בהתאם למדיניות ולנוכח ההתפתחויות"
אייל גולן (צילום BizTv)
זכיינית ערוץ 2 קשת, הודיעה לפני שעה קלה (יום ד\') על החלטתה להשעות את הזמר אייל גולן, מהתכנית הכוכב הבא. גולן משמש בתכנית כשופט, לצידו של צביקה הדר, ריטה ורני רהב, יחצנו של גולן.
ההחלטה להשעות את גולן נובעת מחקירה משטרתית הקשורה לזמר, שאינה מאפשרת את המשך עבודתו בתכנית הטלוויזיה. כמו כן, הוחלט גם על השעיית העבודה על התכנית אייל גולן קורא לך המשודרת בערוץ 24, ואמורה הייתה לחזור לעונה נוספת בחודשים הקרובים.
מוקדם יותר השבוע, בערב יום ראשון, אמר מנחה \'הכוכב הבא\' אסי עזר עם תחילת התכנית כי \"אנחנו יודעים שרבים תהו מה יקרה פה הערב. גם אנחנו בדקנו והתייעצנו ותרשו לי לקרוא את ההחלטה שהתקבלה\". אז הקריא עזר: \"בימים האחרונים התפרסמו ידיעות, שמועות והדלפות. הודעה זו אינה אישוש או הכחשה של השמועות. אנו לא יכולים לפעול על סמך שמועות ובוודאי לא לחרוץ דין על פיהן. אנו פועלים רק על פי חוק, כי זו הדרך היחידה והנכונה\".
מ\'קשת\' נמסר: \"בהתאם למדיניות קשת ולנוכח ההתפתחויות, אנחנו משעים את השתתפותו של אייל גולן כשופט ב\'כוכב הבא\'. כמו כן משהים את הפקת העונה הבאה של התוכנית \'אייל גולן קורא לך\'. החלטה זו נעשתה בתיאום עם אייל גולן ומנהליו אשר הודיעו על בקשתם זו הבוקר\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה יפה לעשות זאת שעה אחת קודם.
    רני 11/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שתי תכניות קודם.
    סגור