תקשורת ומדיה

מדינה עם PR גרוע: כיצד מתמודדים עם הדימוי שלנו, ועם תקשורת יהודית בעולם

הערב יחל כנס בהשתתפות נציגי תקשורת יהודיים מיותר מ-30 מדינות, שיעסוק בכיסוי התקשורתי של יהדות התפוצות בארץ, וסיקור המדינה בחו"ל
למצולמים אין קשר לכתבה (צילום ארכיון: אלכסנדר כץ) (צילום (צילום ארכיון: אלכסנדר כץ))
למעלה מ-100 נציגים של כלי תקשורת יהודיים מיותר מ-30 מדינות, ישתתפו בכנס התקשורת היהודית JMS - Jewish Media Summit, שייפתח הערב (יום א\') במלון רמדה בירושלים.
את הכנס יזמה לשכת העיתונות הממשלתית בשיתוף משרד החוץ, המשרד לענייני ירושלים והתפוצות, משרד התיירות, הסוכנות היהודית וקק\"ל. הכנס יתמקד בסוגיות והאתגרים הניצבים לפתחם של אנשי המדיה בתפוצות. המשתתפים, כתבים ועורכים בכירים המעצבים את סדר יומן של מאות קהילות יהודיות ברחבי תבל, ייקחו חלק בדיונים וסיורים לצד אנשי תקשורת ישראלים.
הנושאים העיקריים שיידונו במהלך 3 ימי הכנס: הדימוי של ישראל בעולם, אחדות העם היהודי, יוזמת ממשלת ישראל בתפוצות, אסטרטגיות כלכליות בתקשורת היהודית החדשה, הכיסוי התקשורתי של יהדות התפוצות בארץ והסיקור של ישראל בכלי תקשורת יהודיים.
ניצן חן, ראש לשכת העיתונות הממשלתית, מסר כי \"דווקא בתקופה קשה זו, בה מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים ומדיניים, אנו עדים לחשיבות הרבה של השיח העיתונאי שמתקיים בין עיתונאים מכלי תקשורת יהודיים ברחבי הגלובוס לבין מקבלי ההחלטות בבירות העולם. אין לי ספק כי הצלחת הכנס תימדד בהמשכיותו גם בעתות שלום ושגרה\".
תגיות לע"מ
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    test
    yael 06/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Test
    סגור