תקשורת ומדיה

עניין של טיימינג: גל"צ מיהרו להתהדר בחשיפה על התערבות זרה לטובת נתניהו

הבוקר "חשף" עידו בנבג'י כי יועץ אמריקאי מסייע לנתניהו בבחירות, ואולם הסיפור פורסם חצי יממה לפני כן בערוץ החדשות I24news. גל"צ: "מצטערים"
אלכסנדר כץ |  4
אלי הוכנברג עם החשיפה על היועץ האמריקאי של נתניהו, אתמול (צילום מסך: I24news) (צילום צילום מסך: I24news)
כולם נגד כולם - כך נראית הזירה הפוליטית על רקע הבחירות הממשמשות ובאות. בימים האחרונים יוצא הליכוד - גם באמצעות העיתון ישראל היום - נגד ארגון V15 הפועל להפלת ראש הממשלה נתניהו - וטוען כי הארגון פועל בשירות הבית הציוני, באמצעות גורמים אמריקאים.
ביממה האחרונה הגיעה תגובת הנגד. היום (יום ב\') סמוך לשעה 7:00 בבוקר פרסם עידו בנבג\'י בגל\"צ כי מסתבר שגם הליכוד נהנה מתמיכה זרה, וכי יועץ לסנטור רפובליקני בכיר, מומחה לניו מדיה בשם וינסנט האריס, עובד עם נתניהו בבחירות הנוכחית.
בגל\"צ התהדרו בנוצות הפרסום הבלעדי, והידיעה זכתה לפולואפ בגלובס ופולואפ נוסף ב-MAKO, וזאת בשל השת\"פ שיש לאתר של קשת עם גלובס.
הפרסום בגל"צ
הפרסום בגל"צ
ואולם הפרסום הראשון היה חצי יממה לפני כן, אתמול ב-20:00 במהדורת החדשות של ערוץ החדשות הבינ\"ל I24news שמשדר מיפו. במהדורה המרכזית בהגשתה של לוסי אהריש, חשפה הכתבת אלי הוכנברג - עד השנה שעברה כתבת גל\"צ - את דבר עבודתו של האריס עם הליכוד ונתניהו. אהריש אף קידמה את הכתבה בדף הפייסבוק שלה אחריו עוקבים אלפי גולשים.
הפייסבוק של לוסי אהריש
הפייסבוק של לוסי אהריש
בעקבות פניית אייס, בגל\"צ הביעו התנצלות על הדבר. \"כמובן שאם היה ידוע לנו מבעוד מועד כי הדבר פורסם בכלי תקשורת אחר, הרי שהיינו נמנעים מלומר שזהו פרסום ראשון. אין בכך כל היגיון. יחד עם זאת, כתב לא יכול להיות מרושת לכל דף פייסבוק של כל עיתונאי, טוב ומוערך ככל שלא יהיה, ולכן לא ניתן היה לדעת שהדבר פורסם בדף הפייסבוק האישי של לוסי האריש. אנו מתנצלים אם אכן מדובר בטעות, שכאמור נעשתה בתום לב\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יאללה מכות. מי ישמיץ את ביבי יותר חזק!?מכות.. (ל"ת)
    קנאת משמיצנים 02/2015/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    למה לא שמענו על אלי הזאת? (ל"ת)
    שי 02/2015/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ערוץ 2 תחטפו את הכתבת פשוט מצוינת (ל"ת)
    סנדי 02/2015/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לכתבת!!! (ל"ת)
    רועי 02/2015/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור