תקשורת ומדיה

לאחר שבועיים של מאבקים: הרשות השנייה אישרה את קמפיין הרדיו של Take

לאחר 3 סבבים של דיונים, במהלכם איימה Take לפנות לערכאות משפטיות, אישרה ועדת הפרסומות של הרשות את תשדירי החברה
ליאור נאור | 
ממיר TAKE (צילום אייס)
לא פחות מ-3 גלגולים עברו תשדירי הרדיו של חברת Take עד שאלה אושרו סוף סוף לשידור, על ידי הרשות השנייה. כעת יעלו התשדירים לשידור בתחנות הרדיו האזוריות.
בתחילה הוזכרו בתשדירים שמותיהן של החברות המתחרות HOT ו-yes, דבר שהוביל לפסילתן על ידי ועדת הפרסומות של הרשות השנייה בטענה כי "התשדירים מפנים למותגים, סימני מסחר רשומים ושמות של תכניות וזאת ללא הרשאתם, באופן שעלול לעודד שימוש פיראטי ברשת האינטרנט".
בחברת Take הדגישו אז כי אין הצדקה עניינית לפסילת התשדירים, אך למרות זאת תפעל החברה לתיקונים, על פי הערות הרשות. אך גם לאחר התיקון, והשמטת שמות החברות המתחרות, ביקשה הועדה הבהרות.
בין היתר ציינה כי בתשדירים החדשים מוזכר כי יהיה ניתן לראות במוצר סדרות, אך לא מצויין באילו סדרות מדובר והאם מותר ל-Take לשדר אותן וכן צויין כי במוצר ניתן לראות תכנים מרשת האינטרנט ובועדה דרשו כי Take תבהיר כיצד הדבר נעשה.

 הקמפיין שאושר לשידור
עוד נדרשה החברה לציין כי את הממיר יש לרכוש בכסף, ועל כן לא מדובר בשירות הניתן בחינם לחלוטין וכן כי על Take להציג מסמך משפטי, לפיו הממיר והשירות המוצע לא עוברים על החוק.
השבוע שעבר הגישה Take תשדירים חדשים לאישור ולאחר שהתיחסה לכל טענות הועדה, אלה אושרו לשידר. בועדה העלו כי "לאחר שבחנו את המסמכים שהועברו אלינו ואת נוסח התשידירם שהועברו אלינו, התשדירים מאושרים לשידור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה