תקשורת ומדיה

סרנה מבקש מביהמ"ש הרכב מורחב בערעור בתיק נתניהו

הכתבת שלי טפיירו מפרסמת הבוקר כי סרנה טוען כי הערעור החלטת השלום לפצות את רה"מ נתניהו על פוסט פוגעני, ידון בסוגיה משפטית חדשה ונדירה של "תביעת השתקה"
כתבי אייס | 
יגאל סרנה (צילום יח"צ/ צילום מסך)
יגאל סרנה פנה בבקשה חריגה לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה שההרכב שידון בערעור שהגיש בעניין תביעת לשון הרע של בני הזוג נתניהו, יהיה הרכב מורחב ובכיר ולא דן יחיד. כך פורסם הבוקר (יום ג') על ידי העיתונאית שלי טפיירו בתאגיד השידור כאן. בקשתו של סרנה מגיעה מספר חודשים לאחר פסיקת בית המשפט נגדו, והקביעה כי יפצה את ראשה הממשלה ורעייתו ב-115 אלף שקלים.
בין היתר נימק זאת סרנה בכך שמדובר בסוגיה עקרונית בטריטוריה משפטית חדשה המכונה "תביעת השתקה". עוד ציין סרנה כי מדובר בתיק נדיר וחסר תקדים שיש לבחון בו כמה נקודות מרכזיות שיש להן השלכות על כל אדם ותהודה ציבורית ברורה.
בחודש יוני האחרון קבע בית משפט השלום בתל אביב כי סרנה יפצה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ב-115 אלף שקלים בעקבות תביעת לשון הרע שהגישו נגדו על פוסט שפרסם בפייסבוק הפרטי שלו במארס 2016, בו התייחס לסיפור על פיו שרה נתניהו "זרקה" את בעלה במהלך נסיעה בכביש 1, בעקבות ריב ביניהם. התביעה עמדה על כ-280 אלף שקל. 
בפוסט כתב סרנה: "תרדפו את שוברים שתיקה. הכו בשמאלים. חבטו באשכנזים. רוצצו תחקירנים. חסמו פיסבוק. סתמו פיות. תעלימו את המציאות. אבל כשבלילה (מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה, 4 רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים, ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1, בצעקות, גבר לא צעיר שהוא עילת הכול, כי אישה אחת לא רוצה שהוא יישאר איתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה, זה חלק מהחיים. תעשו כל רעש אפשרי, שלא נשמע שהכול עולה באש השיגעון. הכו בתופים". סרנה הוסיף עוד כי תמונה של נתניהו העומד בצדי הכביש כשהוא מנסה לעצור טרמפ, עם הכיתוב: "בבאב אל ואד, לצד כביש אחד, מחכה רודן זעיר בחושך לטרמפ. קחו אותו".
בעקבות החלטת בית המשפט, הוקפאה עבודתו של סרנה בידיעות אחרונות ומדורו השבועי הוותיק הופסק. במקביל, גיוס המונים הצליח תוך שעות אחדות להשיג את כל הסכום שנפסק כפיצוי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה