תקשורת ומדיה

יואב לימור יגיש תכנית שבועית בנושא ביטחון בערוץ i24NEWS

מגיש תכנית הבוקר של שישי בקשת והפרשן הצבאי של ישראל היום, יוביל תכנית שבועית באפיק דובר האנגלית של ערוץ החדשות הבינ"ל, במקומה של ברברה אופל-רום
אלכסנדר כץ |  2
יואב לימור (צילום אריק סולטן)
העיתונאי ומגיש הטלוויזיה יואב לימור מגיע לערוץ החדשות הבינ"ל i24NEWS. לאייס נודע כי לימור יגיש את התכנית השבועית בנושא ביטחון מידי ראשון ב-22:05 בערוץ בשפה האנגלית של i24NEWS.
התכנית STRICTLY SECURITY עלתה לאוויר עם השקת אולפני הערוץ בניו יורק לפני קצת יותר משנתיים, היא מספקת הצצה אל מאחורי הקלעים של מערכות הביטחון, הטכנולוגיה והאסטרטגיה הצבאית הישראלית, לצד דיווחים וחידושים בנושא ביטחון מרחבי העולם. לימור יחליף את העיתונאית ברברה אופל-רום שהגישה את התכנית בשנתיים האחרונות.
לימור בן ה-51, מגיש את תכנית הבוקר השבועית של קשת 12 בימי שישי יחד עם גלית גוטמן, ומשמש כפרשן הצבאי של ישראל היום. בתפקידים אלה הוא ימשיך. בעבר שימש במשך כמעט עשור כפרשן והכתב הצבאי של ערוץ 1 המנוח, וכתב במעריב. הוא מצלם סרטים עבור קשת, ופרסם ספר על מלחמת לבנון השנייה יחד עם עופר שלח - 'שבויים בלבנון'.
i24NEWS ויואב לימור אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ אירופה אנטי ישראלי שמאלני. רעיל! (ל"ת)
    זהירות! 06/2019/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אני לא סובל את הבחור היהיר הזה. מדבר ומדבר וזהו
    א' 06/2019/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חושב את עצמו למי יודע מה, בסה"כ אחד שיודע לדבר. חוץ מזה שוםמדבר. לא מישהו שהייתי לוקח איתי לסחוב יחד אלונקה. אגב 'פרשן צבאי' ואני ממש לא יודע מה עשה בצבא אם בכלל.
    סגור