תקשורת ומדיה

שת"פ להגדלת חשיפה: תכניות של ערוץ הכנסת ישודרו בכאן 11

תכניות של הערוץ שמופעל על ידי RGE, ישודרו ברצועה קבועה בימים שני עד חמישי ב-12:30. בעבר שודרו תכנים של ערוץ הכנסת בערוצים 2 ו-10
אלכסנדר כץ |  1
ערוץ הכנסת (צילום לוגו)
תאגיד השידור הציבורי כאן ישדר מדי יום תכניות שמפיק ערוץ הכנסת, כחלק משיתוף פעולה ראשון בינו לבין הערוץ הפרלמנטרי, אותו מפעילה חברת RGE.
רצועת שידורי הכנסת בכאן 11 תשודר בימים שני עד חמישי בשעה 12:30, והיא החלה כבר היום. במסגרתה ישודרו ברוטציה בכאן 11 הפקות בתחומי אקטואליה, כלכלה, משפט ותרבות מתוך לוח שידורי ערוץ הכנסת.
בימי שני ישודר מגזין חדשות החוץ 'משחק חוץ' המביאה סיפורים מרכזיים בעולם בהקשרים אקטואליים ישראליים. בתחילה הוגשה על ידי ניצן הורביץ, שהוחלף כעת (בשל התמודדותו במרצ) על ידי מעוז קורן; בימי שלישי 'המדד' בהגשתו של רועי כ"ץ עם הסיפורים הכלכליים הבולטים של השבוע יחד עם פאנל מתחלף של פרשנים וח"כים; בימי רביעי תשודר התכנית הפוליטית 'סטטוס חוק' בהגשתו של יניר קוזין על הסיפורים המשפטיים המרכזיים של השבוע; ובימי חמישי 'שוברים שורה' - תכנית תרבות בהגשתה של שרי שביט.
המהלך ברור מבחינת 2 הצדדים: כאן 11 מרוויח תכנים שכבר הופקו, וערוץ הכנסת זוכה לחשיפה גדולה יותר מזו שהוא זוכה לה באפיק 99. אין זו הפעם הראשונה בה תכניות של ערוץ הכנסת משודרות בערוצים ארציים. בעבר, כשאת ערוץ הכנסת הפעילה חברת החדשות (חדשות 2), תכניות של ערוץ הכנסת שודרו בערוצים 2 ו-10.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נכון
    אחד שיודע 06/2019/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שידורי ערוץ הכנסת כבר היו בכאן 11, בשנה הראשונה להקמתו, שתי תוכניות ביום חמישה ימים בשבוע.
    סגור