תקשורת ומדיה

רגוע יחסית בצמתים? גיא פינס עם שיא רייטינג מאז המיזוג

רשמה כמעט 15% עם אחר צהריים וערב חזקים מאד לקשת. מאסטר שף קיבלה 18% וגברה על הישרדות VIP עם 15.9%. ומה בגזרת המהדורות?
ערב טוב עם גיא פינס (צילום מאיה באומל בירגר)
יום רגוע יחסית עבר בכבישים, והטלוויזיה חזרה ללוח שידורים כמעט רגיל. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מאסטר שף (קשת 12) הובילה את הערב עם 18% (470K), בדומה לנתון שקיבלה ברביעי שעבר.
מנגד ניפקה הישרדות VIP (רשת 13) 15.9% (470K), גם כן בדומה לנתון לפני שבוע. האזרח גואטה (כאן 11) התחזקה ל-3.3% (86K).
קשת – 'הצינור' (רשת 13) - 8.9%, לקט של 'אנשים' (קשת 12) - 8.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 7.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.1%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.8%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 4.9%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.1%.
רצועת 17-19:
קשת 12 עם רצועה חזקה: חמש עם רפי רשף - 9.5%, שש עם עודד בן עמי - 12.5%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5.3%, שש עם אמנון לוי - 5.1%.
כאן 11: ערב ערב - 1.4%, קלמן וסג''ל - 2.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) רשמה את הרייטינג הגבוה ביותר שלה מאז המיזוג - 14.8%, ותכנית חיסכון (קשת 12) עם 13.6%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 5.8%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.1%.
העולם היום (כאן 11) הניבה 2.3%, גאולה ולונדון (כאן 11) התחזקה ל-3%, ואת הרצועה סוגרת מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.9%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה נתון נאה של 16.9% (441K),
פי 2 מחדשות 13 עם 8.4% (245K).
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.3% (103K).
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מגי אזרזר וקותי סבג 14.2 לגיא פינס (ל"ת)
    לין 07/2019/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לא מסוגל לראות את נסלי ברדה על גבי המסך. בלתי נסבלת
    שירי 07/2019/04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    טוב שיש את ערוץ 13. תחזירו את רסקין ודחוף.
    סגור
  • 3.
    אייל גולן מביא רטיינג אין מה לעשות
    כרמל 07/2019/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אייל גולן
    סגור
  • 2.
    ולמה התאגיד!
    ככה וככה? 07/2019/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה?!
    סגור
  • 1.
    תאגיד עולב. אצלם 3.3% זה "התחזקה".. (ל"ת)
    ט 07/2019/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • הרבה אנשים צופים ביוטיוב את התוכניות של התאגיד (ל"ת)
    דודו 07/2019/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • נהפוך אותם לאתר אינטרנט, ונחסוך מליארדים!! (ל"ת)
    יופי 07/2019/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור