תקשורת ומדיה

לאחר שכתב שהם עובדים כמו ב"פשע מאורגן": בחדשות 12 דורשים מיאיר גולן להתנצל

ברקע דבריו של מיקי זוהר נגד מנדלבליט, חבר הכנסת ממרצ צייץ: "עכשיו זה ברור איך הארגון עובד - נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם וזוהר מאיים". בחברת החדשות שגרו בתגובה מכתב: "פרסום שקרי ופוגעני המהווה לשון הרע חמורה ביותר. פרסם לאלתר התנצלות"
יואב איילון |  7
עמית סגל, יאיר גולן
היועץ המשפטי של חדשות 12, עורך הדין ישגב נקדימון, שלח לחבר הכנסת יאיר גולן ממרצ, מכתב ובו דרישה להתנצלות בפני חברת החדשות והפרשן הפוליטי שלה עמית סגל, לאחר שכתב בטוויטר כי בחברה עובדים בשיטה של "פשע מאורגן". 
נקדימון כותב כי הפרסום שמאשים את חדשות 12 ואת סגל, שעושים את עבודתם נאמנה, כי הם חלק מארגון של פשע מאורגן, הינו שקרי, דיבתי ופוגעני, אשר עולה כדי לשון הרע חמורה ביותר. בנוסף, דורש נקדימון מגולן להתנצל: "הינך נדרש לפרסם לאלתר התנצלות על הפרסום הפוגעני בפני חדשות 12 ובפני סגל, באותו מקום שבו נעשה הפרסום (טוויטר)". 
 
כאמור, הבוקר צייץ גולן בטוויטר, בתגובה לפרסום הקלטות היועמ"ש מנדלבליט: "אתמול בערב עמית סגל פרסם הקלטות מביכות של מנדלבליט מלפני שנים. הבוקר מיקי זוהר מאיים שאם מנדלבליט לא יבטל את משפט נתניהו יפורסמו עוד הקלטות. עכשיו זה ברור איך הארגון עובד - נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן". 
 
גולן התייחס גם לדבריו של יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, שהתבטא הבוקר בצורה מאיימת בראיון ב-103fm, בעקבות ההקלטות, ואמר כי "אם מנדלבליט לא יתפטר ויבטל את כתבי האישום (נגד נתניהו) נחשוף עוד דברים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מעניין, עכשיו סגל לא דורש הסרת חסינות לפני שתובע
    גל 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי הפסיק עם הספין כי חי בתחושה שיש לו סיכוי הפעם, עם שיטת האיום בתביעה על כל מי שמדבר נגדו כדי להרתיע אנשים מלהביע עמדה נגד השלטון.
    סגור
  • 6.
    על ראש הגנב בוער הכובע
    אלקנה 10/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר גולן צדק
    סגור
  • 5.
    עיתונאי
    זימי 10/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כאן בלי סוף סיבות משמעותיות לחקור את נושא הצוללות וכלים אחרים. כל מי שלא תומך בחקירה פוגע בבטחון ישראל בצורה הכי חמורה. זה כמובן כולל עיתונאים כמו סגל שמה שמטריד אותם הן זוטות, זה אמר כך וההוא קילל אחרת.
    סגור
  • 4.
    עמית סגל אינו חלק מארגון הפשע
    אופיר 10/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא עובד כפרילנס ??
    סגור
  • 3.
    גולן, המסית הבינלאומי. בושה שהיה בצה"ל. (ל"ת)
    איזה ביזיון של אלוף 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    קוראים לזה אמת דברתי
    נקדימון מוסיף המון 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני לא מבין מה הבעיה? עמית סגל הוא אוהד של נתניהו. זו לא בושה להודות. זו רק בושה להיות. הוא בסופו של דבר עוד מתנחל שמבחינתו נתניהו זה המקסימום שיקבל לדעתו. וששאר המדינה תלך לעזאזל. זה בסדר. בסוף זה מותר - רק לא להתבייש בזה. להגיד זה נכון וזהו.
    סגור
  • 1.
    יש פה עיוות - הוא לא אמר על חדשות 12 ארגון פשע
    נו באמת 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא אמר ״עכשיו זה ברור איך הארגון עובד״ בהתייחסו אל נתניהו ועבדיו כארגון פשע ולא התייחס לחברת החדשות כ״ארגון פשע״. מדובר בהבנת הנקרא. מה קרוב לאנשים? לא יודעים לקרוא?
    סגור