תקשורת ומדיה

עיסאווי פריג': "רוצה ראש ממשלה שיגייס ערבים"

חבר הכנסת ממרצ בריאיון ליעקב ברדוגו וירון וילנסקי בגלי צה"ל סיפק כמה אמירות מעניינות בעקבות התוצאות הזמניות של הבחירות. על הישיבה עם בנט: "אנחנו לא שוללים, נסכים על קווי יסוד"
אביחי דלאל |  1
עיסאווי פריג (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
ח"כ עיסאווי פריג' התראיין הערב (רביעי) ליעקב ברדוגו וירון וילינסקי בגלי צה"ל והתייחס לתוצאות הזמניות של הבחירות ועל הדרך של מרצ להשתלב בקואליציה השונה. פריג' התייחס לאפשרות שיחבור לבנט וסיפק כמה אמירות מעניינות.
פריג' תחילה תקף את הניסיון של נתניהו לגייס מצביעים מהמגזר הערבי או לנסות לקבל את התמיכה של רע"מ ואמר: "נתניהו נותן 'תעודת הכשר' וקובע מתי האזרחים הערביים לגיטימיים ומתי לא. בבחירות האחרונות, הערבים לא היו לגיטימיים בעיניו, אבל עכשיו הוא מכתיב את הקצב - ופתאום כולם לגיטימיים".
בהמשך, פריג' דיבר על האפשרות שמרצ תחבור לנפתלי בנט וימינה ואמר: "אני לא פוסל אף אחד. יש קווי יסוד - שלא יהיה סיפוח, שתהיה הקפאת בנייה בהתנחלויות ושיטופלו בעיות הפנים".
ברדוגו שאל: "אם נפתלי בנט יבקש לגייס את אזרחי ישראל הערבים?". פריג' הגיב בתשובה מפתיעה: "תפאדל. אני רוצה ראש ממשלה שיוציא צו גיוס לערבים. בעבר בן גוריון עשה זאת, ראה אותם בלשכות ומרוב פחד - ביטל את הצו אחרי יומיים"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם מנהיג הקומוניסטים תופיק טובי קרא לגייס ת'ערבים לצה"ל
    זלמן הכובש 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה היה אחרי קום המדינה, מייד אחרי ה'נכבה', כשסטאלין עוד תמך בישראל ומשרתיו הקומוניסטים בעקבותיו.
    סגור