תקשורת ומדיה

מעיין אדם נגד המטרידן שאיים על חייה ומוציאה נגדו צו הרחקה

לאחר שהמשטרה עצרה את המטרידן של אדם, גל טננבאום, בית המשפט החליט לשחרר את החשוד למעצר בין ולהרחיק אותו מאשת התקשורת מעיין אדם וזאת לאחר שבסרטוני רשת איים לעשות "פולסא דנורא" על מעיין אדם

בן רז |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
בית המשפט הוציא צו הרחקה נגד המטרדין גל (חזקיהו) טננבאום שאיים על מעיין אדם עקב חשיפת העדויות של נשים שטוענות כי גל (חזקיהו) טננבאום הטריד אותן. לאחר החשיפה של אדם נעצר על ידי המשטרה ולאחר חמישה ימים במעצר, בית המשפט בפתח תקווה החליט לשחררו למעצר בית בתוספת צו הרחקה מהשורדת במיל' מעיין אדם שלפיו הוא לא יכול לשהות במרחק של פחות מ-500 מטרים ממעיין אדם.
המטרידן גל טננבאום איים על אדם שאם היא לא תגנוז את כל העדויות נגדו שהביאה למסך, הוא יעשה עלייה טקס "פולסא דנורא" ואמר בדרישה: "תורידי את הסרטונים שלך או שתגמרי כמו אריאל שרון". אדם החליטה בתגובה להגיש תלונה במשטרה שבעקבותיה נעצר למשך כחמישה ימים עד אתמול (רביעי) ששוחרר בערבות בני משפחתו למעצר בית.
עורכת דינו של המטרידן סוזי ארניה אמרה בדבריה: "הצהרה על ביצוע פולסה דנורא הוא על תקן תפילה אישית של אדם שמתבצעת בינו ובין בורא עולם ללא כונה לפגוע במעיין". חזקיהו התנצל על הפרסום נגד אדם וגם הסכים להסירו מהרשתות. בית המשפט החליט בנוסף לדאוג שבני משפחתו ימנעו ממנו גישה לרשת בשלב זה ולשלב אותו במרכז טיפולי במסגרת ההליך המשפטי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני מכירה את ההורים שלו, התפוח לא נופל רחוק מהעץ
    דנה דלית יחזקאל 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מכירה את ההורים שלו, התפוח לא נופל רחוק מהעץ
    סגור