תקשורת ומדיה

יגאל רביד מנצל חופשה בארץ וישדר ברדיוס 100FM ספיישל לזכר אהוד מנור

שדרן הרדיו הגיע לביקור בארץ ובמהלכו יגיש את טקס הדלקת המשואות וישדר תוכנית ספיישל לציון 16 שנה למותו של אהוד מנור ז"ל ביום העצמאות ברדיוס 100FM. רביד ל-ice: "החלטתי על השידור כשהופתעתי כמו כולם לשמוע את ננסי פלוסי מצטטת אותו בקונגרס האמריקאי"
מערכת ice |  1
יגאל לתכנית לזכרו של אהוד מנור (צילום חל הירש ורדיוס 100FM)
רדיוס 100FM הודיעו היום (שני) על שידור ספיישל לזכרו של המשורר אהוד מנור ז"ל ולציון 16 שנים למותו ויום הולדתו ה-80 המתקרב את הספיישל ישדר שדרן הרדיו יגאל רביד שהגיע לביקור מארצות הברית וינחה בין היתר את טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. הספיישל ישודר ביום העצמאות (חמישי) במשך שלוש שעות (15:00-18:00) עם מיטב משיריו היפים, האופטימיים, המרגשים והשמחים שהפכו לפסקול המדינה. 
כזכור, שדרן הרדיו ומגיש הטלוויזיה, יגאל רביד הגיש בעבר תוכנית אישית ברדיוס 100FM בשם "היה היה", ומגוון תוכניות מיוחדות של פסטיבלי זמר, לקראת תחרויות האירוויזיון, להקות צבאיות ועוד. בשנים האחרונות מתגורר רביד בלוס אנג'לס, בימים אלה כאמור, הוא נמצא בביקור בישראל ויגיש את טקס הדלקת המשואות בהר הרצל.
 
יגאל רביד אמר ל-ice: "אהוד ואשתו עפרה הם חברים ומנטורים שנים רבות. זכיתי ללמוד ולעבוד איתו הרבה שנים. עבור כולנו הוא נותר הילד שדיבר אל כוכבים, והשירים שלו הם החיים שלנו בארץ. אין לו ואין לנו ארץ אחרת. החלטתי על השידור כשהופתעתי כמו כולם לשמוע את יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, ננסי פלוסי, מצטטת אותו בקונגרס. שמח לחזור לביקור בתחנת רדיוס 100FM שהייתה ונותרה לי בית גם כשאני רחוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזעזע
    מיטל 04/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזעזע ובעיקר עלוב שנותנים ליורד להנחות את הטקס הכי ישראלי שיש.
    סגור