תקשורת ומדיה

ישראל היום משיק אתר ואפליקציה חדשים

באפליקציה החדשה תהיה אפשרות להקראת כתבות, ובהמשך גם האזנה למוזיקה בסטרימינג. אתר ישראל היום משיק גם אתר חדש שייטען יותר מהר. מנכ"ל העיתון עמיר פינקלשטיין: "התמקדנו בחווית הגלישה לקוראים"
כפיר אדר |  1
בועז ביסמוט (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
"ישראל היום" משיק הבוקר (שלישי) אתר ויישומון חדשים שאמורים להיות מהירים ובטוחים יותר. במסגרת האפליקציה החדשה יהיו שדרוגים גם בתכני הוידאו והמוסזיקה ויכולת השיתוף. 
על פי הודעת ישראל היום: האתר החדש ייטען יותר מהר וגם חווית הגלישה בו תהיה טובה יותר: "יותר תוכן מוצג על המסך, פעולת השיתוף קלה מתמיד, ובדף הבית מונגשים לכם יותר תוכני וידאו ושמע, כולל שידורים חיים ופודקאסטים מבית היוצר של "ישראל היום". הגישה הישירה לערוצי התוכן, וכן ממשק חיפוש התכנים, שופרו אף הם".
עם החידושים הנוספים באתר אפשר למנות אפשרות להקראת כתבות, ובהמשך גם האזנה למוזיקה בסטרימינג. נוסף על חידוש האתר עצמו, גם היישומונים של "ישראל היום" לאנדרואיד ולאייפון עברו השבחה - וכך גם היישומונים הייעודיים להצגת המהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס.  

עורך "ישראל היום", בועז ביסמוט מסר כי:  "אתר 'ישראל היום' מתעדכן לאורך כל שעות היממה, כולל מבזקים ושידורים חיים. מהלך שדרוג היצע המוצרים הדיגיטליים של 'ישראל היום' לווה בשינוי תהליכי עבודה פנימיים בחדר החדשות, במטרה לספק לגולשים את התוכן שהם אוהבים - מהר יותר, עשיר יותר ובפורמטים נוחים לצריכה בטלפונים הניידים ובמחשבים שולחניים".
מנכ"ל "ישראל היום", עמיר פינקלשטיין, הוסיף כי: "באתר המחודש התמקדנו גם בשיפור חוויית הגלישה לקוראים, וגם בהגדלת הערך למפרסמים. הגדלנו את יעילות יחידות הפרסום, ובאמצעות כלים כמו מועדון הלקוחות נוכל לספק למפרסמים גישה לקהלי יעד ממוקדים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואי ביבי, העיתוי שלך ממש לא משהו. החלדת!
    רוברטו פינטו 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עכשיו משיקים, כשאתה בדרך לסגור את הבאסטה?
    סגור