תקשורת ומדיה

אחרי הניצחון המוחץ בטקס פרסי הטלוויזיה: "כאן" גורף עוד פרס

רק לפני חודש תאגיד השידור כאן גרף 33 פרסים והיה למנצח הענק של טקס פרסי הטלוויזיה לשנת 2020. היום התאגיד גרף עוד פרס לארון הגביעים. מנכ"ל התאגיד: "רק התחלנו"
שירה יום טוב | 
צילום pexels unsplash edit ice
פרס כד החלב של פסטיבל "שובר מסך" לשנת 2021 הוענק הבוקר (רביעי) לתאגיד השידור הישראלי כאן. פסטיבל שובר מסך הוא פסטיבל הטלוויזיה הגדול בישראל שמופק על ידי הסטודנטים מהחוג לתקשורת באקדמית עמק יזרעאל ובהנחיית איש התקשורת והעיתונאי משה שלונסקי.
השנה, נערך הפסטיבל ה-16 במתכונת משולבת בשל מגיפת הקורונה ושחלקים ממנו התקיימו און-ליין וחלקים באופן פרונטלי. הפסטיבל הגיע היום לסיומו לאחר שהתחלק לשני ימי תוכן – הראשון התקיים ביום שני השבוע בתל אביב, והחלק השני התקיים היום (רביעי) בקמפוס המכללה האקדמית עמק יזרעאל. בכל שנה הפסטיבל מקיים פאנלים, כיתות אומן וסדנאות לאורך ימי הפסטיבל ובהם מתארחים אנשי התקשורת המובילים בישראל. בין היתר התקיים פאנל זוגי בהשתתפות אילנה דיין ורוני קובן.
בין אנשי התקשורת שהשתתפו בפאנלים השונים ניתן למנות את רינה מצליח, ברוכי קרא, אלדד יניב, גיא לרר, הדס שטייף, אורית נבון, אלעד טנא ועוד. הם השתתפו בפאנלים בנושאים שונים שעולים סביב עולם התקשורת בעת הזאת כמו בחירות, דעת הקהל על התקשורת ועוד.

"רק התחלנו", פרס כד החלב ניתן לתאגיד השידור כאן. צילום: כאן
בנוסף התקיים הבוקר, בתחילת החלק השני של הפסטיבל, טקס "כד החלב" על שם מוטי קירשנבאום ז"ל. מדובר בפרס מצויינות בטלוויזיה הישראלית שמוענק בכל שנה במהלך הפסטיבל. ומי שזכה בו הבוקר הוא תאגיד השידור הישראלי
הפרס הוענק היום לכאן, תאגיד השידור הישראלי, בשל "תנובת היצירה, המקוריות שופעת הכישרון והיכולת לייצר תוכן איכותי במגוון פלטפורמות- החל מסדרות שטרם נראו על המסך הישראלי ועד סרטונים וויראליים ברשתות שהפכו לחלק מהשיח הציבורי בישראל". מי שקיבל את הפרס בטקס שנערך הוא מנכ"ל כאן, אלדד קובלנץ, שאמר על קבלת הפרס: "רק התחלנו!"
כזכור, לפני כחודש התקיים פסטיבל האקדמיה לטללוויזיה לשנת 2020, בטקס זה גרף תאגיד השידור כאן לא פחות מ-3 פרסים בטקס והוביל בפער על הערוצים המסחריים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה