תקשורת ומדיה

עמית סגל: "סגירת הר הבית - מתן פרס לטרור"

חגיגות יום  ירושלים יוצאות משליטה מלבד התפרעויות ברחובות העיר העתיקה ואפילו ניסיון לינץ'. אנשי התקשורת והפוליטיקאים מגיבים. כתב הארץ: "מישהו היה מעלה על דעתו לאשר מצעד "יום האדמה" עם דגלי פלסטין לתוך רחבת הכותל ביום כיפור?"
מערכת ice |  1
ההתפרעויות בירושלים (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
חגיגות יום ירושלים יצאו מכלל שליטה עם שלל התפרעויות וניסיון לינץ' בירושלים במהלכו נפגעה תינוקת בת שבעה חודשים. זאת בעקבות העובדה שהמשטרה סגרה את הכניסה ליהודים להר הבית.  אנשי התקשורת והפוליטיקאים מגיבים למתרחש בירושלים לפי מיקומם על הקשת הפוליטית.
הפובליציסט אריאל פלסקין כתב: "ההתניה והאינסטינקט של חלק מהביביסטים לראות את הר הבית בוער כשכמה דקות משם יהודי עובר לינץ' בתוך עיר בירה נצורה ולצעוק "בטח עם בנט ומרצ יהיה יותר טוב חחח" בלי להבין לאיזה תהום פאתטי הם התדרדרו, זו סוג מחלה שמבטאת את כל מה שרקוב בשלטון הזה ושגרם לכל כך הרבה ימנים אידיאולוגים לנטוש. כאילו ראבק, הבגידה המהירה של בנט היא קלון ובושה וזה עליו וזה שלו והוא ייזכר כשקרן (כי אני אזכיר לו בכל דקה שלו כרה"מ). אבל הבגידה הזוחלת של נתניהו בנו, בגידה זוחלת ועקבית בתריסר השנים האחרונות שמובילה לתמונות האלו ביום חג היא קלון ובושה וזה עליו ויירשם עליו. משלם הפרוטקשנים הגדולוזה קורה עכשיו. לא בממשלה רעה ותיאורטית שעוד לא קמה". עקיבא נוביק הצדיק את פלסקין.
 
כתב הארץ, אורי משגב ניסה להקביל: "מישהו היה מעלה על דעתו לאשר מצעד "יום האדמה" עם דגלי פלסטין לתוך רחבת הכותל ביום כיפור? מצעד עם דגלי גאווה ומשאיות של רקדנים ורקדניות לתוך מאה שערים או בני ברק בשבת? אם הדבר הזה מתקיים היום, כל מי ששותף באישורו נושא באחריות".
 
גם כתב וואלה ברק רביד דאג לבקר את מפלגת השלטון: "תוך כדי הסלמה רצינית ביותר בירושלים הליכוד מקדם הצבעה בקריאה טרומית היום על החוק להכשרת המאחזים הבלתי חוקיים".
הפרשן הפוליטי עמית סגל התייחס: "כל אדם הגון צריך להתקומם על ההחלטה של המפכ"ל - שהיא בעצם של הממשלה שמעליו - לסגור את הר הבית למבקרים יהודים, לראשונה ביום ירושלים, ותוך מתן פרס לטרור וסטירה לשומרי החוק. הבושה היא של הליכוד. אם מישהו חושב שממשלה עם מרצ ורע"מ תעשה הפוך - אין מספיק חחחח בעולם בשביל זה".
ח"כ אביר קארה הגיב לסגל: "עמית, נעבוד קשה כדי שממשלת חיבור של ימין,מרכז ושמאל תצליח איפה שמפלגת השמאל-פנקס-כחול, הליכוד כשלה.מניח שלכל מפלגה חשובים החוק והסדר והחיים המשותפים. כמו שהתמודדנו יחד כאזרחים עם הקורונה, נמצא את נקודות ההשקה להתמודדות עם הכאוס. לא יהיה פשוט, אבל נעשה את כל המאמצים. כי חייבים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחחח: ככה נראה יום ירושלים תחת ראש ממשלה "חזק" "מהימין"
    אברהם בוזגלו 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבל צריך להבין אותו... עם 3 כתבי אישום כאלה ומשפט שמתנהל בקצב גבוה, גם לכם לא היה נשאר זמן לטפל פה בעניינים. מזל שפוסיקט עוד מטפל לו קצת בענייני הדוברות ודף המסרים בטוויטר.
    סגור