תקשורת ומדיה

אלי ציפורי נגד עמית סגל: "פייק ניוז - קווים לדמותו"

העיתונאי הוותיק נגד כתב N12: "הוא עוד מדבר על אנשים הוגנים. מביך", גם יאיר שרקי ספג ביקורת: "עוד אחד מדובריו הרבים של הנוכל בנט מקריא את דף המסרים שלו", גם ליבסקינד על המוקד: "איש יהיר כמוך מעולם לא ייצג את הימין" ומה דעתו על סמוטריץ'?
מערכת ice |  7
אלי ציפורי ועמית סגל (צילום פלאש90 וקשת 12)
המלחמה בין אלי ציפורי לעמית סגל ועיתונאים נוסף מהציונות הדתית עולה שלב. אחרי הפוסטים בהם אלו תקפו את ראש הממשלה בנימין על תגובתו לירי על יישובי הדרום, העיתונאי הוותיק סגר חשבון עם כמה מהבכירים שבעיתונאים.
ציפורי תקף: "פייק ניוז, קווים לדמותו: עמית סגל כתב שצפויים להיחתם הסכמים כבר היום, דפנה ליאל בנוהל קבוע מדי יום מוציאה פושים על כך ש״המו״מ רץ״, שיש ״התקדמות משמעותית״. שניהם מדבררים את הצמד חמד בנט-לפיד בלי שום טיפת ספקנות בריאה ובלי בושה. רע״מ הודיעה עכשיו שהיא משעה בינתיים המו״מ. עמית סגל מתגולל על הליכוד בעקבות אירועי הר הבית יחד עם כל משיחי הציונות הדתית (״הבושה היא של הליכוד״). מחכה לרגע שבו יפלוט את המשפט ״הבושה היא של בנט״ לאור תרגיל ההונאה הפוליטית הגדול בהיסטוריה. והוא עוד מדבר על אנשים הוגנים. מביך".
 
עוד כתב, הפעם נגד יאיר שרקי: "מהמקפצה: יאיר שרקי, עוד אחד מדובריו הרבים של הנוכל בנט מקריא את דף המסרים שלו. תגיד, שרקי, מה עם קצת יושרה ומתיחת ביקורת על הרמאי?".
על ראש מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' גם היה לו מה לומר: "אז מסתבר שסמוטריץ׳ חסם אותי לאחר שכתבתי לו שלפגישת גוש הימין האחרונה עם נתניהו הוא לא טרח להגיע בגלל תירוצי מחלה קלושים - אבל במקביל היה בריא ונמרץ בשביל התכתשויות בטוויטר לנד. סמוטריץ׳ לא שונה בהרבה מבנט: מגלומן, כפוי טובה ושחצן. פלא שתקף את נתניהו היום בגלל שיקולים פוליטיים?".
 
ציפורי גם התייחס לטור של קלמן ליבסקינד: "הופה! ליבסקינד מהציונות הדתית הטהרנית החליט לצאת נגד הנוכל בנט - אבל רק בעקבות האירועים האחרונים. למה חיכה מר ליבסקינד עד עכשיו, למרות שהכתובת היתה על הקיר מזה זמן? נו, לא נהיה קטנוניים. טוב מאוחר מאשר אי פעם. עכשיו תורו של עמית סגל".
"אז ליבסקינד לא ממש חזר בתשובה: קורא לנו ״רקובים״ אחרי שקרא לנו ״גידולי פרא״ ומלטף את בנט. אז ככה, קלמן: א. איש יהיר כמוך מעולם לא ייצג את הימין. אתה מייצג מיעוט רקוב ערכית ומוסרית בלשונך - חבורה של אליטיסטים שמתגזענים על הליכודניקים. ב. בנט הוא איש טוב שראוי להיות רה״מ? בדיחה".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תרופתי
    חייב טיפול 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חייב טיפול תרופתי
    סגור
  • 6.
    כמה העלבות וכינויי גנאי הבנאדם מוציא?
    וואו 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתייחס למהות ותבין שיש פה התפכחות של הציונות הדתית והיפרדות שלה ממחנה הביביסטים. אנשים מבינים שכנראה ביבי אינו ימין. אי אפשר להמשיך להצדיק את התנהלותו ההזויה. אם באמת האיש היה רוצה שלטון ימין, אז היה ז הצידה ובתוך דקה ליברמן וסער וגנץ היו סוגרים עם הליכוד והציונות הדתית והחרדים והיתה פה ממשלת ימין. מי שמסכל זאת ומחפש את קולות הערבים הוא ביבי. מי שנאחז בכסא הוא ביבי. מי שגורר אותנו לחוסר יציבות, חוסר משילות, היעדר תקציב, שיסוע, פילוג וכאוס הוא ביבי. זה כבר ברור לכל בר דעת. עכשיו בנט הוא "סמאלן"? יאללה להתעורר
    סגור
  • 5.
    איחלתי לשני הצדדים בהצלחה (ל"ת)
    ארי 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אליהו ציפורי מוכיח שוב ושוב מה מקור שמו
    ציפורה קטסטקובסקי 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המקור -- שמו המקורי של אליהו "ציפורי" היה: מוח ציפור
    סגור
  • 3.
    עוד אחד מעיתונאי החצר של נהנתניהו הכושל. אין משילות
    ציפורי ראש בחול 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל הביקורות מהחצר של נהנתניהו (וצי עיתונאי החצר של ביבי) כנגד בנט (שמסתבר שאפילו קלמן ליבסקינד מושפע קשות משטיפת המוח שלהם) מיועדות להכשיל את הסיכוי לממשלת אחדות בזמן שאף אחד עוד לא יודע מה התהליך שבנט מוביל. לי ברור שבנט כבר היה סוגר מזמן הכל אם באמת זו היתה ממשלה שאינה כוללת חרדים ואנשי ליכוד. בנט חותר להבאת חרדים ואנשי ליכוד לממשלת האחדות כדי שתייצג לא רק ברמה הפריטטית החוקית אלא גם בניראות המיספרית שלה את התפלגות הבוחרים בכנסת. לכן השאיפה שלו עוד לפני השבעת הממשלה שלא תהיה תלויה ברע"ם, וברור לכולם שבסופו של דבר יצטרפו חרדים וכנראה גם נבחרי ליכוד, כך שלא באמת תהיה תלות ברע"ם. הביקורות תוך כדי המשא ומתן נועדו רק כדי לפגוע בנפתלי בנט, כפי שביבי עושה כבר שנים מאז הפירסומים בוואלה, ובכל הממשלות שנאלץ לצרף את בנט, או כשיכל לזרוק אותו.
    סגור
  • 2.
    זה או הם או אנחנו
    ארנון תל-אביבי 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למה מסתירים את הפרעות שמבצעים ערבים אלימים נגד יהודים ב לוד , בקעת עירון, רמלה , חיפה , יפו ובכבישי הנגב ? למה התקשורת משתיקה את האמת הרצחנית של האלימות של קיצוניים ערבים רבים שמחזיקים ת.ז. כחולה ונהנים מקצבאות ביטוח-לאומי
    סגור
  • 1.
    מסכן ציפורי, אין לזה טיפול? (ל"ת)
    חיימון 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור