תקשורת ומדיה

צפו: האם אברמוביץ' הסכים עם עמית סגל על ההתפרעויות בלוד?

שני הפרשנים הפוליטיים, עמית סגל ואמנון אברמוביץ', ניתחו את המצב הפוליטי אך גם את התפרעויות המגזר הערבי בערים המעורבות, כאשר נוצרה ביניהם. אברמוביץ': "אני מכיר בעוול שנגרם לעם הפלסטיני ב-48' אבל לא פיתחתי רגשי אשם"
מערכת ice |  2
עמית סגל אמנון אברמוביץ הקו האדום (צילום צילום מסך חדשות 2)
שני הפרשנים הפוליטיים הבכירים של חדשות 12 ישבו לפני שבת לסקר את המצב הפוליטי כמו גם על המצב בישראל בזמן מבצע "שומר החומות", כאשר סגל העביר את השאלה לאברמוביץ': "אני משער שלא הסכמת עם כל מה שנאמר השבוע באולפן", ומה ענה לו העיתונאי?
לגבי המצב הפוליטי, מנתח סגל כי האפשרות של ממשלה שלא בראשות נתניהו היא אפסית, אך לדבריו, נתניהו עדיין לא יכול עדיין להכריע זאת באופן סופי לפי שסער ומפלגתו תקווה חדשה ככל הנראה לא יצטרפו: "לכן או שימצא שני עריקים מסער או מגנץ או שהוא הולך לבחירות". על ההתקפלות של בנט, הוסיף אברמוביץ': "לדעתי בנט לא ניהל משא ומתן לא בתום לב ולא עם גמירות דעת עם גוש השינוי. עד שבנט לא יפתח מסת שריר אין מה לעשות".
על ההתפרעויות של המגזר הערבי בערים המעורבות ברחבי הארץ, לדברי אברמוביץ' המצב קשור למלחמת ששת הימים ותוצאות המלחמה דאז: "איחדנו את ערביי 48' עם ערביי 67' ופה מתחיל הסיפור", וסגל הוסיף: "המסקנה היחידה מכך היא שיש קבוצה גדולה בחברה הערבית, לא כולם, שאיננה רוצה אותך פה גם אם ערפאת היה חותם הסכם שלום". צפו בדיון:

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אופי והתנהגות של עקרב - עוד פיגוע לאומני במלחמה שנמשכת 139 שנה מאז 1882. מצד אחד הם מתפרנסים מהפריחה הכלכלית שיהודים הביאו לפינה הקטנה במזרח-התיכון, מצד שני - כמו העקרב בסיפור ששכנע את הצפרדע בתום ליבו. הצפרדע העלתה את העקרב על גבה ושחתה לרוחב הנהר העמוק , עד שהעקרב לפי טיבעו , עקץ את הצפרדע המופתעת ושניהם טבעו, הערבים לא מסוגלים להתאפק ולפי האיסלאם - מנסים למחוק את הישות של "הכופרים" היהודים. מאז חידוש ההתיישבות היהודית בארץ-ישראל - האויב הערבי - רוצח ביהודים. מתי נבין ? מתי נפעל לפי העובדות ? רק 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה של העם היהודי
    סגור
  • 1.
    'דעתו' של אברמוביץ' מעניינת לי את הת*ת
    Z 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 1
    וזאת ככה"נ גם דעת הרוב המכריע של בני עמי.
    סגור