תקשורת ומדיה

נתי טוקר במשפט שדה לאראל סגל בטוויטר "קידום בזוי"

נתי טוקר ואראל סגל בעימות חריף בטוויטר לאחר שסגל מתח ביקורת על מבקר הקולנוע של אתר וואלה! טוקר הטיח בסגל האשמות חריפות, עסקת בקידום בזוי ברמת מבוכה שניה לסרטון השופרות"
שירה יום טוב |  2
אראל סג"ל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
נתי טוקר עוקץ את אראל סגל ונגרר איתו לקרב האשמות על גבי הטוויטר. אראל סגל צייץ בטוויטר שלו בעקבות ביקורת מאתר וואלה, כשהוא מתייחס למתנה שקיבל לכאורה עמית סלונים, "מבקר הטלוויזיה והעיתונות של וואלה (האתר ש״החזיר לעצמו את האתוס העיתונאי״ מציפורני אלוביץ׳) התארח עם כל משפחתו על חשבון מלון ענבל בירושלים כולל פינוקים. למרבה התדהמה, חזר עם תחקיר אובייקטיבי הקובע שמדובר במלון שישה כוכבים. מחר ישוב להטיף על יושרה".
נתי טוקר, כתב דה-מרקר כתב לו בתגובה על הציוץ "טונות של חמאה על הראש בשמש של דובאי לא נשמע לי רעיון טוב", כשהוא מצרף כתבה שפורסמה בערוץ 20 על סוכנות הנסיעות שלקחה את צוות הערוץ לדובאי. סגל כנראה לא אהב את ההוכחה של טוקר והגיב לו בחריפות, "מר טוקר הלא יקר בעליל, אני שילמתי מס על נסיעת ההנאה הזו. מס מלא משום שזו הטבה השווה כסף. כמו כן, לא עסקתי בקידום החברה המסחרית".
 
טוקר המשיך וטען לעומתו תוך כשהוא דואג להוכיח את טענותיו בציטוטים קודמים וכשהוא מוצא על מה עוד להוכיח את סגל, "עסקת באופן בזוי בקידום התיירות לדובאי ברמת מבוכה שנייה רק לסרטון השופרות שלכם. ולא הבנתי מה הקשר עכשיו תשלומי מס" כשהוא מקשר ציוץ קודם של סגל בו נכתב, "אל תפספסו את המסע הגדול ובמיוחד את הקטע בו שמעון מוביל ספארי ג'יפים אימתני בדיונות הקסומות כגנרל פטון בשעתו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נתי טוקר צודק. אראל סגל הוא בושה לתקשורת (ל"ת)
    יעל 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    ערוץ 20 הוא הערוץ הכי שיוויוני: 20 עובדים ו-20 צופים
    חרמוני 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    6 3
    יחס של 1:1 בין צופים ועובדים בערוץ. איפה עוד תמצאו סטנדרטים כה מחמירים?
    סגור