תקשורת ומדיה

צפו: דן חלוץ לאופירה וברקו, "נתניהו סירס את הליכוד", ברקת: "נאמנים למנהיג"

דן חלוץ התארח אצל אופירה וברקוביץ' והטיח האשמות על בינימין נתניהו וטען כי בליכוד אנשים טובים אך נתניהו מסרס אותם. ברקת התארח אחריו וטען כי הליכוד חזק בזכות נאמנות למנהיג
מערכת ice |  8
דן חלוץ (צילום רועי כץ)

הרמטכ"ל בדימוס דן חלוץ התארח אתמול (שישי) אצל אופירה וברקו והטיח האשמות קשות על נתניהו. ובהן טען כי הוא אחראי לשסעים בישראל. חלוץ אמר כי, "הוא קלקל את החברה הישראלית", והסביר את דבריו, "הוא פירק אותנו לאשכנזים וספרדים, חילונים וחרדים, ערבים ויהודים שמאל וימין".

עוד אמר כי, "הוא פירק אותנו לרסיסים. בליכוד יש אנשים, חלקם טובים אבל מה שקורה בליכוד הוא הדבר המטריד. הוא סירס את האנשים, לא נותן להם לדבר, הם פוחדים להביע את דעתם. שמישהו מהליכוד עכשיו יקום ויגיד, ״המלך הוא עירום".
מה שהחזיק אותנו 40 שנה, זו הנאמנות למנהיג, ליו״ר התנועה. אנחנו הולכים אחרי המנהיג שלנו, גם אם הוא טועה. עדיף להיות מאוחדים, גם אם אנחנו טועים, מאשר מפוצלים".


בתגובה לכך הקשה ברקוביץ', "אבל אנחנו לא מאוחדים", ברקת ענה, "בתוך התנועה - בוודאי. ואני קורא לאנשים להיות מאוחדים. ברקוביץ' זעם בתגובה ואמר, "תגידו לי אתם עוורים? רק בתוך התנועה? המדינה פה מפולגת, יש שסע, אתם לא רואים את זה?".

בתגובה לדבריו של ברקת צייץ אבי בניהו בטוויטר, "ניר ברקת מדבר אצל ״אופירה וברקו״ ״מפרגן״ ו״מחבק״ את נתניהו, אבל אם היה מחובר לפוליגראף, המכשיר היה רותח ומתפוצץ. תרשו לי להעריך בפניכם בזהירות שהכנס הפוליטי שהוא מתכנן, ידחה מ״סיבה טכנית״ ובעצם מאותו הפחד המשתק מנתניהו וחברי המרכז שהגיע לשיאו בהתייצבות במסיכות סביב נתניהו במשפטו".
 

תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    נאמנות כפויה
    אבי 05/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנאמנות לנתניהו לא נובעת מאהבה יתרה אלא פחד מאנשי השטח בליכוד. כל מי שמעז להרים ראש או למתוח ביקורת נגד נתניהו, מוחרם אוטומטית וסיים את דרכו במפלגה.
    סגור
  • 5.
    כלב
    רן 05/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חלוץ אתה בן של זונה פרסית. שימותו לך הנכדים הילדים אישתך ותישאר חי לבד. אמן. איך בא לי לחרבן עליך על הפנים.. ככה חרה של בוקר
    סגור
  • 4.
    אתם יודעים באילו מן מדינות נאמנות למנהיג זה ערך עליון
    גל 05/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמז: פיהרר פרינציפ
    סגור
  • 3.
    נאמנות עיוורת
    חוויאר 05/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נאמנות הינה תכונה חיובית, נאמנות עיוורת הינה תכונה שלילית. הנאמנות לנתניהו אישית נכנסת לקטגוריה של נאמנות עיוורת. הסממנים המעידים על כך הינם: היעדר כמעט מוחלט של התיצבות מולו ותחרות על הנהגת התנועה. ובמקרים של התמודדות סומן המתמודד כבוגד, כתוקע סכין בגב ועוד, בנוסף המתמודד גם נדחק החוצה מעמדות כח והשפעה. היעדר כמעט מוחלט של ביקורת גלויה על מהלכיו ומחיאת כף לכל מהלך אף אם הוא נוגד את דעתם של חבריו לתנועה ואף אם הוא מנוגד לאינטרס האישי שלהם כדוגמת ההבטחות לשיריונים על חשבון חברי הליכוד.
    סגור
  • 2.
    חלוץ מריץ המניות מעז לדבר?? מושחת (ל"ת)
    אני 05/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מעבר חצייה
    חוויאר 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ראיתי אותו חוצה שלא במעבר חצייה. כשין מה להגיד עדיף לשתוק. תתייחס ענינית!
    סגור
  • 1.
    איש הפלסמות
    חלוץ 05/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רצחת 120חיילים ב2006
    סגור
  • וכמה ראש הממשלה שלך רצח???
    אסף 05/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכי קל להשים אצבע מאשימה למי שהיה יס מן וקיבל פקודות מלמעלה להכניס חיילים לשטח כאשר הוא עצמו הודיע שאפשר לסיים את הסיפור הזה מהאוויר ומבלי חיילים הרוגים.
    סגור