תקשורת ומדיה

כך אמצעי התקשורת סיקרו את ישיבת הסיעה המכריעה של ימינה

המפלגה התכנסה בכדי להכריע לאן פניה מועדות. כך אמצעי התקשורת השונים הציגו את רוח הדברים בישיבה ואת ההודעה שיצאה בסיומה
מערכת ice | 
ערוצי התקשורת בטוויטר (צילום pngwing)
ללא חבר הכנסת עמיחי שיקלי התכנסה לפני שעה קלה מפלגת ימינה על מנת להכריע האם להצטרף לממשלת אחדות עם יאיר לפיד. כך נראה סיקור הישיבה והנאמר בה בדיווחים של כלי התקשורת השונים  בטוויטר.
העיתון ישראל היום בחר לכתוב את הודעת ימינה כלשונה: "הודעת ימינה: סיעת ימינה סיימה כעת את ישיבתה ברעננה. יו"ר התנועה, נפתלי בנט, הציג בפני חברי הכנסת את אירועי הימים האחרונים ואת מאמציו להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בישראל. הסיעה מגבה פה אחד את בנט במאמציו להקמת הממשלה ולמניעת בחירות חמישיות." בערוץ 20 בחרו להציג את ההחלטה כשבנט אומר: "פניי לממשלת שמאל; זנדברג: קוראת לסער ובנט להקים איתנו ממשלה ולהתעלם מנתניהו".
 
חדשות 12 פרסמו כי בנט אמר לחברי סיעתו :"פניי לממשלה עם לפיד". לפני כן פרסמו את הודעת הגיבוי של ימינה לבנט: "מגבים פה אחד את בנט במאמץ להקמת ממשלה ולמנוע בחירות". חדשות 13 לעומתם פרסמו ציטוט כביכול של בנט אמר בישיבת  הסיעה לחבריו: "כמה פעמים צריך לחבוט במדינה כדי להבין שאין ממשלת ימין?". Ynet הציגו ציטוט של בנט מהישיבה: "בנט לחברי סיעתו: "צועד לממשלת שינוי".
 
מעריב היו קורטקטים: "בנט אמר בישיבת הסיעה כי פניו לממשלת שינוי, וכי הוא לא מאמין שתקום ממשלת ימין, כך שאם לא יחתמו עם לפיד, המערכת שוב תגיע לבחירות". כאן חדשות הציגו את סיכום הישיבה בהסתייגות: "בנט לחברי סיעתו: הכיוון הוא הרכבת ממשלה עם לפיד; גורמים בימינה: גם שקד הביעה הסכמה" ולאחר מכן את הודעתה הרשמית של ימינה. בכיכר השבת כתבו את ההודעה הרשמית של ימינה ולאחר מכן:"בימינה מבהירים: נפתלי בנט ואיילת שקד מתואמים "על מלא" וכי בנט הודיע לחברי סיעתו "החלופה היא רק בחירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה